Att bygga altan

hur högt?

och hur stort?

1,5 x 3m kan ha andra lösningar än 4 x 5m.

Varje regel behöver stöd ungefär var annan meter.

glt

Sv: Att bygga altan

Jag har inte mätt än, men jag skulle gissa att det snarare handlar om 10x8 eller nåt sånt.
Dörren sitter kanske 40 cm upp, kanske lite mer.

bra film

du hinner också få en glimt av hur mycket enklare det är att lägga den på backen.

Det blir bra mycket billigare.

8x10 låter gigantiskt. Vet inte hur ditt hus och tomt ser ut, men det kan se ut som ditt hus just har dockat med en rymdstation.

en av anledningarna att jag lade min på backen. trappa med två steg fixar anslutningen.

Ska du bygga själv? annars är du i viss mån beroende av vad firman tycker är bäst

glt

Sv: bra film

du hinner också få en glimt av hur mycket enklare det är att lägga den på backen.

Det blir bra mycket billigare.

8x10 låter gigantiskt. Vet inte hur ditt hus och tomt ser ut, men det kan se ut som ditt hus just har dockat med en rymdstation.

en av anledningarna att jag lade min på backen. trappa med två steg fixar anslutningen.

Ska du bygga själv? annars är du i viss mån beroende av vad firman tycker är bäst

glt

Jag tänkte att altanen skulle löpa längs med hela kortsidan på huset och gå en ordentlig bit ut.
Tomten är stor, huset är ganska litet. Men jag tror att det blir jättebra och när jag frågat andra hur de tycker att jag ska bygga så har de föreslagit just så som jag tänkt.
Vill absolut inte ha i markhöjd, då kan jag lika gärna behålla den uteplats jag har.

Jag kommer nog att bygga själv med hjälp av kompisar kanske.

Liknande trådar

Hemmet Så småningom hoppas jag på att kunna flytta hem och bygga mig ett litet hus. Tyvärr har jag tummen mitt i hand …. Huset måste med andra...
Svar
16
· Visningar
1 237
Senast: ufot
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 891
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023