Nu har folk börjat googla efter att göra egen jäst .
Var lättare än jag trodde att göra egen.
Var lättare än jag trodde att göra egen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kanske är sen på bollen i tråden och så är det lite ot, men...Haha nej men för mig så används det som ångestdämpande. Vilket är bättre än min ångestdämpande medicin som ökar risken för hjärtstopp
I det här fallet så är det väl att cigaretterna dödar långsamt jämfört med en medicin som kan orsaka hjärtstopp?Jag kanske är sen på bollen i tråden och så är det lite ot, men...
...på vilket sätt är cigaretter någonsin bättre äm t ex ångestdämpande mediciner?!?
Ångestdämpande medicin har fler biverkningar än cigaretter och är beroende framkallande, dessutom får man mer ångest av att äta ångestdämpande. Hur kan det vara bättre med droger än cigaretter? Är det bara för de är lagliga? Jag röker bara under perioder då jag mår dåligt och har lättare att sluta röka än med ångestdämpande.Jag kanske är sen på bollen i tråden och så är det lite ot, men...
...på vilket sätt är cigaretter någonsin bättre äm t ex ångestdämpande mediciner?!?
Det kan cigaretter också göra.I det här fallet så är det väl att cigaretterna dödar långsamt jämfört med en medicin som kan orsaka hjärtstopp?
Lika snabbt?Det kan cigaretter också göra.
Jag antar att man har en läkare med en plan när man får ångestdämpande mediciner utskrivet. Jag är den sista att gilla droger och inkluderar cigaretter i samma grupp.Ångestdämpande medicin har fler biverkningar än cigaretter och är beroende framkallande, dessutom får man mer ångest av att äta ångestdämpande. Hur kan det vara bättre med droger än cigaretter? Är det bara för de är lagliga? Jag röker bara under perioder då jag mår dåligt och har lättare att sluta röka än med ångestdämpande.
Jag får lov att sluta reta min dejt över att han sedan länge har grava preppertendenser, (han kommer lätt överleva zombieapokalypsen!) han fick nämligen komma hit idag med en flaska handsprit då de två jag haft är på upphällingen.
Jag har sällan sett någon se så nöjd ut!
Det är väldigt olika, vissa skriver ut medicin utan plan ganska så lättvindigt. Därför de mer seriösa inte gärna skriver ut det i onödan, pga alla biverkningar. Ja att rökning är beroendeframkallande är det ingen som säger emot men för mig är det lättare att sluta med än droger.Jag antar att man har en läkare med en plan när man får ångestdämpande mediciner utskrivet. Jag är den sista att gilla droger och inkluderar cigaretter i samma grupp.
Cigaretter är också beroendeframkallande. Cigaretter kan också orsaka ångest.
Cigaretter orsakar långsiktigt stor skada i kroppen, på flera plan.
Jag har så svårt att förstå hur cigaretter ska vara nåt "bra", men jag ska inte bråka mer om det. Speciellt inte i fel tråd.
Jag har haft mina till vandringar, utandsresor ect. Dvs när det är tveksam tillgång till fräscht vatten.Hur ofta spritar ni händerna egentligen?
Jag har haft en flaska hemma nu i över 1 år. Använder den bara till mina munsår
Jag har en stor hemma, fyller på små när det är utlandsresa (framförallt så spritar jag händer på flygplatser, tycker de är superräliga).Hur ofta spritar ni händerna egentligen?
Jag har haft en flaska hemma nu i över 1 år. Använder den bara till mina munsår
DahliorVad ska vi bunkra i morgon? Finns det någon ny veckans vara
Jag och flera med mig häromkring har faktiskt konstaterat att byns trädgårdar kommer att vara STRÅLANDE i år, tack vare lock down.Dahlior