Så en del kommer att tvingas sluta röka, det är kanske inte helt negativt.Okej nu har det börjat hamstras cigaretter enligt butikschefen på ica nära här ute på bygden. Så nu är slutet nära
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så en del kommer att tvingas sluta röka, det är kanske inte helt negativt.Okej nu har det börjat hamstras cigaretter enligt butikschefen på ica nära här ute på bygden. Så nu är slutet nära
Fast de som hamstrat lär ju röka med iställetSå en del kommer att tvingas sluta röka, det är kanske inte helt negativt.
SvD rapporterar att ägg blivit väldigt dyra i USA - pga bunkring
Ja, för rökning och coronavirus är ju en sådan toppenbra kombo....Okej nu har det börjat hamstras cigaretter enligt butikschefen på ica nära här ute på bygden. Så nu är slutet nära
Haha nej men för mig så används det som ångestdämpande. Vilket är bättre än min ångestdämpande medicin som ökar risken för hjärtstoppJa, för rökning och coronavirus är ju en sådan toppenbra kombo....
SvD rapporterar att ägg blivit väldigt dyra i USA - pga bunkring
Tur att jag just köpt 90 ägg
Jepp! (beställer 90/månad av en lokal liten producent med frigående höns på liten gård. Äter flera om dagen!Brunch för 90 pers hemma hos dig imorgon ?
Jepp! (beställer 90/månad av en lokal liten producent med frigående höns på liten gård. Äter flera om dagen!
Jag har sambo, båda äter 1-2 varje morgon. Do the math.
Jag har sambo, båda äter 1-2 varje morgon. Do the math.
Men du är bra på att roa oss andra .Jag blev lite hetsad av en kompis och kom in i bunkrings-mode på willys. Nu när jag är hemma och har nyktrat till inser jag att jag köpt 2 fryspizzor, 2 köttfärspajer, en flaska cider (!) och en vetebrödslängd. Eh jaha?
Jag kommer nog aldrig bli bra på att bunkra. Men nu inleds två veckor hemmavid, det blir spännande!