Jag är glad att jag för några veckor sen satt och beställde handsprit till jobbet, och datorn hängde sig precis när jag skickade iväg beställningen, så när den väl gick iväg så blev det det dubbla! Så handsprit finns då rejält på plats!
Sen har jag som sagt dragits med hosta sen förra förkylningen, och i morse när jag klev upp så tyckte jag att jag hostade mer än vanligt. Men nu har jag inte hostat någonting på några timmar så jag gissar och hoppas att det bara var den vanliga hostan som fick ett litet frispel. Kollade tempen för säkerhetsskull och den var då 36,2 som vanligt. Åker strax och gör ett dygn på jobbet så jag hoppas som sagt verkligen inte att det är något... Ett dygn i dag och ett dygn på söndag, sen är jag ledig i 8 dagar och jag planerar att hålla mig hemma och inomhus helt och hållet då, förutom veterinären på Tisdag, och sen såklart stallet då. Hoppas det är ganska folktomt hos veterinären, det var det då sist vi var in där på förmiddagen. Ska handla på mig så jag slipper affären helt och hållet iallafall. Har mycket hemma men måste komplettera med smör, mjölk, korv och lite mer pasta.