Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tänkte ta steget från träningstävlingar till regional denna sommar. Vad behöver jag förutom tävlingslicens? Vet att juniorerna har fått tagit ngt som heter Grönt Kort.. gäller det alla eller bara barnen?
Du måste ha fylt 13 innan du kan ta grönt kort...
Om du inte e minst 13 kan du ju fjäska lite för morsan...
Så får hon ta kortet, å du tävlar på hennes...
De ba å börja höpa...
eller börja ta ut dressyr program...
Lycka till!
Alla måste ha grönt kort för att få lösa licens, och då måste man lösa rätt licens beroende på vilka tävlingar man skall tävla...finns lokal,regional,mfl. Sedan måste man ha ponny/häst licens samt giltigt mätintyg om man skall tävla ponny.
Lycka till på tävlingsbanan!
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Hästmänniskan Fortsätter att vara negativa Nancy😅. Men budgetmässigt tror jag du måste upp även om du letar lite "udda" raser. Den hästen jag äger nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.