Sv: Att beviljas kejsarsnitt
Vilken hemsk upplevelse! Lite liknande blev det för mig också, jag var så medtagen efter snittet att jag inte ens orkade öppna ögonen, jag var helt apatisk och brydde mig inte om nånting då. Så jag träffade inte bebisen förrän efter lång tid på uppvaket jag heller. Låg också och grät på uppvaket och pendlade mellan dvala och medvetenhet, hemskt. Men jag hade jättetur och fick en kärnfrisk bebis, så så fort jag var ok igen så kunde ju bebisen vara hos oss.
*halvt kl*
Jag önskar att min sövning blivit som för dig och Cala - dvs, uppvak och direkt bebis.
Jag fick min bebis en kort stund på bröstet efter en tuff förlossning men då var jag så medtagen - sedan blev det neo en stund för bebis och operation med sövning för min del med lååångt uppvak, och jag fick därför inte träffa bebis ordentligt förrens 12h efter han föddes, varav ca 6 "vakna" h för mig på uppvaket, pendlande mellan medvetenhet och "sömn". Det var inte kul. Då grät jag efter min bebis...
Vilken hemsk upplevelse! Lite liknande blev det för mig också, jag var så medtagen efter snittet att jag inte ens orkade öppna ögonen, jag var helt apatisk och brydde mig inte om nånting då. Så jag träffade inte bebisen förrän efter lång tid på uppvaket jag heller. Låg också och grät på uppvaket och pendlade mellan dvala och medvetenhet, hemskt. Men jag hade jättetur och fick en kärnfrisk bebis, så så fort jag var ok igen så kunde ju bebisen vara hos oss.