Att beställa foder på nätet

VetZoo funkar alltid för mig, dom lämnar utanför dörren. Animail och ZooPlus kommer på kontorstid och lämnar bara om jag öppnar dörren. PostNord som kör de svenska, ZooPlus minns jag inte..
Från Animail ställer Postnord alltid utanför min dörr - dom har ju hemleverans utan kvittens (om man bockat i det alltså) :) Vad gäller zooplus, så har jag pratat med dom som kör ut här och det har varit okej om jag sätter en lapp "ställ paketet utanför dörren". Har dock inte behövt utan alltid varit hemma när dom kommer :)

Har också leverans med postnord utan kvittens. Nu har jag ju jobbat på posten i kommunen så brevbäraren känner mig väl, så han bär upp paketet och knackar på, är jag inte hemma ställer han det under tak brevid dörren ( bor i villa )

Sist fick jag hämta ut paketet från animal på mitt postutlämmningsställe. Mycket upprörd, det var ju tungt... förut fick jag gratis frakt hem till dörren, men de verkar ha tagit bort gratis frakt?
Vetzoo har fortfarande gratis frakt och hemkörning till dörren om man beställer för 500 kr. De har också snabbare leveranser och är billigare på vissa produkter än animail. De har inte exakt samma sortiment. Det är värt att kolla upp och jämföra.

Jag beställer från vetzoo. Paketet ställs utanför min ytterdörr utan kvittens. Vi är två stycken lägenheter på min våning men jag litar på att pensionärsparet mittemot inte snor det.

Liknande trådar

Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 041
Senast: TantAgda
·
Hundträning Behöver lite tips på träning. Min dvärgpudel (snart 11 månader) är lite väl entusiastisk när hon hälsar på folk. Jag har lärt henne att...
Svar
7
· Visningar
818
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka