En Kompis ficj sitt hemlevererat dagtid och de ställde det utanför dörren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från Animail ställer Postnord alltid utanför min dörr - dom har ju hemleverans utan kvittens (om man bockat i det alltså) Vad gäller zooplus, så har jag pratat med dom som kör ut här och det har varit okej om jag sätter en lapp "ställ paketet utanför dörren". Har dock inte behövt utan alltid varit hemma när dom kommerVetZoo funkar alltid för mig, dom lämnar utanför dörren. Animail och ZooPlus kommer på kontorstid och lämnar bara om jag öppnar dörren. PostNord som kör de svenska, ZooPlus minns jag inte..
Vetzoo har fortfarande gratis frakt och hemkörning till dörren om man beställer för 500 kr. De har också snabbare leveranser och är billigare på vissa produkter än animail. De har inte exakt samma sortiment. Det är värt att kolla upp och jämföra.Sist fick jag hämta ut paketet från animal på mitt postutlämmningsställe. Mycket upprörd, det var ju tungt... förut fick jag gratis frakt hem till dörren, men de verkar ha tagit bort gratis frakt?