Atg reklamen

Jag förstår inte varför han ska se ut som en skabbräv? Har det något med handlingen att göra? Tycker att så animerad videon är i överlag så borde de ju kunna klippt in en annan ponny?

Såg den nyss efter nyheterna, det är inte vinnie, det är en vit brun skäck. Försökt hitta filmen på YT/FB osv men de verkar inte laddats upp där?

Är det Who let the dogs out som spelas? För den ponnyn såg bedrövlig ut Men var det verkligen en riktig ponny eller en animerad?

Ja det är den jag menar. Om den är riktigt eller ej vet jag inte men förstår inte varför den ser ut som en skabbräv? Är det onda släktingen från landet som ska slåss med vinnie?

Undra hur det gått för den här gynnaren?

Flera av de ursprungliga reklamfilmerna var ju väldigt trevliga...

https://sv.wikipedia.org/wiki/Vinnie_the_Dreamer
Vinnie har de bra 😊 Brukar komma små filmer och inlägg från honom och hans ägare. Vet att hon bland annat kör honom. Tror vi får se mer av självaste Vinnie nu nä restriktionerna släppte så de kan börja åka runt igen på blandat stor trav ☺️ Så fruktansvärt söt liten ponny!

Vinnie har de bra 😊 Brukar komma små filmer och inlägg från honom och hans ägare. Vet att hon bland annat kör honom. Tror vi får se mer av självaste Vinnie nu nä restriktionerna släppte så de kan börja åka runt igen på blandat stor trav ☺️ Så fruktansvärt söt liten ponny!
Var inte Vinnie tre stycken egentligen :confused:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
355
Senast: Krålus
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: ufot
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 073
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Favoritdrinkar