Stekspaden
Trådstartare
Bara jag som reagerar på att ponnyn ser så ruggig och sjuk ut... förstår inte varför den ska se ut så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det Who let the dogs out som spelas? För den ponnyn såg bedrövlig ut Men var det verkligen en riktig ponny eller en animerad?Såg den nyss efter nyheterna, det är inte vinnie, det är en vit brun skäck. Försökt hitta filmen på YT/FB osv men de verkar inte laddats upp där?
Är det Who let the dogs out som spelas? För den ponnyn såg bedrövlig ut Men var det verkligen en riktig ponny eller en animerad?
Nej den ser konstig jag tror inte den är riktigJa det är den jag menar. Om den är riktigt eller ej vet jag inte men förstår inte varför den ser ut som en skabbräv? Är det onda släktingen från landet som ska slåss med vinnie?
Vinnie har de bra Brukar komma små filmer och inlägg från honom och hans ägare. Vet att hon bland annat kör honom. Tror vi får se mer av självaste Vinnie nu nä restriktionerna släppte så de kan börja åka runt igen på blandat stor trav Så fruktansvärt söt liten ponny!Undra hur det gått för den här gynnaren?
Flera av de ursprungliga reklamfilmerna var ju väldigt trevliga...
https://sv.wikipedia.org/wiki/Vinnie_the_Dreamer
Var inte Vinnie tre stycken egentligenVinnie har de bra Brukar komma små filmer och inlägg från honom och hans ägare. Vet att hon bland annat kör honom. Tror vi får se mer av självaste Vinnie nu nä restriktionerna släppte så de kan börja åka runt igen på blandat stor trav Så fruktansvärt söt liten ponny!
Jo Hon har tre fast tror bara hon åker runt med en!Var inte Vinnie tre stycken egentligen
För han ser inte alltid exakt likadan ut tycker jag nogJo Hon har tre fast tror bara hon åker runt med en!
På stora event är alla tre med och byts avJo Hon har tre fast tror bara hon åker runt med en!