Atg reklamen

JAG kan väl prata om hästen. Varför måste VETERINÄREN prata om hästen? Lägg ner nu.

Skriv så att man förstår då?
Du kunde väl ha skrivit det direkt?
Skulle du skrivit något i stil med "jag skulle ta film/bild på hästen och visat för en veterinär och frågat hen om det är något som bör anmälas" så skulle vi slippa fundera vad du menar.

Det jag ser på filmen är en häst med otränade magmuskler som är klippt vid ett dåligt tillfälle i pälssättningen och som borde badats innan den filmades så att den bara var skäck och inte skräck+bajsskäck.
Frågan är varför man väljer att ta med en så smutsig liten ponny i filmen. Vanvårdad tycker jag dock är att ta i från tånaglarna.

Jag tycker inte den ser vanvårdad ut men exteriören är ju lite ovan för mig som inte träffar miniatyrer så ofta. Jag lurades också lite av att den övre delen av manen var vit, i mitt huvud gjorde det att halsen såg mer tunn och svag ut än vad den egentligen är.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
355
Senast: Krålus
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: ufot
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 073
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar