Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Läste precis igenom tråden. Hur har det gått för dig och kissen? Jag håller verkligen tummarna för att hon börjar äta specialfodret!
Min katt Sigge (14 år) blev diagnosticerad med kronisk njursvikt förra sommaren, och han hade samma symptom som din precis innan vi åkte till veterinären. Han blev bara ordinerad specialfoder och ingen medicin. I början var han kinkig med maten och jag provade alla möjliga olika varianter av specialfodret med både blötmat, torrisar och en blandning av de två. Efter ett tag började han äta torrisarna med god aptit och rätt snabbt efter det började han bli betydligt bättre, och nu är han piggare än han har varit på flera år. Hans njurvärden har gått ner en aning och är nu stabiliserade. Han får inte äta någonting annat än specialfodret, men ibland får han en ytterst liten bit ost för att festa till det lite.
Hon är piggare och mer sig själv, men det är lite si och så med maten. Hon äter men alldeles för lite. Förhoppningsvis vänder det snart. Köpt hem en massa blötmat i annan smak, den som dög första dagarna, så nu ska det väl vända.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.