Äter fåglar spagetthi..??

movi

Trådstartare
Jag bara undrar,då min granne slängt ut massor av spagetthi till fåglarna,runt och i äppelträdet hamnade det..Ser ut som en julgran med glitter..
Nu har dt legat där i 2 dagar,inga fåglar äter,men snart blir det väl råttor på tomten.:eek:
Vi har gemensam tomt,bor i ett 4famhus!

Sv: Äter fåglar spagetthi..??

kl
Ahaaaa!
Grannen ska alltså så spagetthiträd!
Men får man verkligen slänga ut spagetthi på tomten i ett villaområde??

Kråkfåglarna äter väl det mesta. Det som slog mig var att det måste ju dra dit råttor om inte annat.

Haha det har jag också gjort en gång, jättepinsamt när jag sedan såg drivor av spagetti hos alla grannar! Så nä, fåglar äter inte jättegärna spagetti men de drar gärna runt det lite! Men råttor gör nog så det försvinner väl om ett par dagar.

Jag tror hennes jävelstyg med spagetthin beror lite på min katt..Jag har gett henne lite order om att det är min katt!
Hon låter dessutom sin sons kompis köra deras avställda BMW vid 22tiden på kvällarna,ja köra och köra..börna sönder asfalten utanför vårat sovrumsfönster..och bryr sig ej att säga till dom,för hon hör dom,det kan man inte undgå!
Tror hon jävlas med mig..
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=864445

mina höns älskar speghetti och de är fåglar..
även vilda fåglarna snodde spaghettirester ur vår kompost förut...

Åh ja visst ja, min polare kokar pasta till sina höns varje dag! Men de är ju inte jättesmarta. Typ WOW LARVER KOLLA!!!!! :D

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 427
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 202
Senast: LaMagia
·
Hemmet Mellan oss och grannen nedanför finns en allmänning om ca 2 m som var fylld av blandade, lummiga buskar när vi flyttade in. Det gav både...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
18 406
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix