Äta rätt saker, vad då?

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare Inte_Ung
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 343
  • Visningar Visningar 10 605
Så för mina 700 lökar behöver jag runt 15 kvadratmeter produktiv yta, låter ändå inte alls omöjligt. Ska bara hitta dessa 15 på mina 12 hektar - det är ju trots allt 0.125 promille…. :grin:

Som när SVT beskrev hur mycket land Ryssland ockuperat i Ukraina under en viss tid, 1200 kvadratmeter stod det, en liten villatomt Fast tvärtom då.
Är inte hela Ukraina som en typ villatomt sett till hela Ryssland? :D Ungefär som att Storbritannien är en slags villatomt i Australien :D

Liknande trådar

Mat Jag äter ju mycket knäckebröd just nu. Det är väldigt gott, med både det ena och det andra på faktiskt. Har haft en period med... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
2 172
Senast: Bulldoozer
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
892
Senast: MJLee
·
L
Mat Hej! Dethär kanske är en konstig fråga men det är ju många här som är bra på mat och sånt så kan iallafall prova att fråga om nån har... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 236
Senast: Trasten
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 143
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka