Åsneförening?

S

samtson

Det finns ju föreningar för det mesta, men hur jag än letar och söker på webben hittar jag ingen Åsneförening! Är det någon som har ett tips på vart jag kan hitta något dyligt? Jag vet ju att man registrerar och avlar lika nogrannt på dessa som på hästar.

Jätte tack för hjälpen! Gud vad dum jag känner mig, men jag sökte på allt jag bara kunde komma på - men missade den ändå.... :o Tack iallafall! :idea:

Ingen fara! :D

Hoppas det går bra med åsnorna...om du har några? *ler*

Hej,
Åsneföreningens hemsida är dåligt skött nu för tiden, kolla in min istället: http://www.hogtorp.com
Har själv 6 stycken långöron och är lokalombud i Åsneföreningen så om du undrar över nått är det bara att höra av sig till mig :bump:

Skriande hälsningar från Linda

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 953
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 104
Övr. Katt Jag har under många år drömt om att skaffa katt men ständigt trängt undan drömmen utifrån min livssituation. Jag bor i lägenhet, pendlar...
Svar
19
· Visningar
1 062
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Reklamera häst
  • Födda 2022