Åsikter om Timber ridge sadlar

elgur86

Trådstartare
Är bara låtsascowboy o har skaffat westernsadel för att kunna hålla mej kvar lite bättre (förhoppningsvis) på busig 6-åring. Den sadel jag har nu är för lång, o tänkte byta till en Timber ridge. Eftersom jag är helt ny i detta så vet jag ingenting... Har kollat hemsidan men det ger ju inga opartiska åsikter. Varför byte till denna är ett bra pris på en "sparsamt använd" sadel.

Sv: Åsikter om Timber ridge sadlar

Gå till:
www.western-saddle-guide.com
Saddle types, Roper
Med lite hjälp och tur kan du hitta en bra beganad roper som passa dig och din häst.
Att importera själv kan bli en dyr affär om man vet inte vad man göra.
Az

Sv: Åsikter om Timber ridge sadlar

Tack för länken ! sitter o pluggar på just nu.... det är mkt att tänka på..

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 670
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 272
Senast: Lisa2014
·
Hästmänniskan För att göra en mycket lång historia kort så: Har ett 11-årigt sto som jag från början red vanlig dressyr på. Utbildad någonstans...
Svar
11
· Visningar
2 353
Senast: lewellyn
·
Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
13
· Visningar
2 078
Senast: Empalie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka