artikel: sexbrottsstudie: 90% av gruppvåldtäkter i Sverige begås av män med utomeuropeisk härkomst- diskussion

Oerhört märklkigt och irriterande att det sitter folk här inne som letar ursäkter till statistik som talar sitt tydliga språk. Då ska man helt plötsligt klaga på att polisen väljer reda ut brott som begås av invandrare kontra svenskar? Vakna!

Men vakna själv? Det är liksom ingen hittepå-statistik eller hittepå-forskning. Din förakt mot vetenskap är garanterat farligt för samhället.
 
Nej det räcker med att man är kvinna. Tiden på dygnet eller om man är ensam eller flera kvittar sålänge män inte förstår att de inte har någon rätt till andras kroppar.
Japp, könet är det viktiga, oavsett vilka fakta som framkommer om våldtäkt och ofredande.
Här ska inte Kalle och Pelle tro att de är annorlunda, fast dom är det :banghead:
 
Vi måste ju få ordning på detta. Såg UG och våldtäkterna har ju bara ökar sen 80 talet och inget har gjorts för att bryta ökningen. Har bara fått fortgå

Du menar 80-talet då en våldtäkt mot någon man var gift med för första gången sedan kriminaliserandet på 60-talet för första gången faktiskt benämndes våldtäkt och inte våldförande(med betydligt mildare straffskala)?
 
Jag vill bara gråta när jag läser denna tråden. Felaktig statistik bemöts med mer korrekt statistik inkl info om att rättsväsendet är rasistiskt. Detta innebär alltså att för det första så döms andra etniciteter ner och sedan används dessa felaktiga siffrorna för att ytterligare påvisa hur dåliga andra etniciteter är. Hur kan man inte fatta det om man gått grundskolan (räkna procent och läsa)? Och så bemöts det med hur man som person känner sig hotad? Det är liksom inte ens en nivå som når upp till diskussion här känner jag?

FYI. Typ hela Sverige är rasistiskt inkl du och jag. Vissa försöker göra något åt det. Jag är lite rädd (ej insatt) att det ligger i människans natur att primitivt skapa vi och dom. Men vet ni vad, det behövs fan inte längre!
 
Nej jag förstår inte heller folk. Kvinnor verkar vara räddare för att bli tagna på rumpan av en manlig kollega än gtuppvåldtagen på stan. O_o
Vad fan händer med vårt folk? :rage:

Varför skulle man inte vara räddare för det? Risken att bli utsatt för en "gruppvåldtäkt på stan" är ju otroligt liten. Att bli tagen på rumpan av en kollega däremot är ju i princip vardagsmat. Helt befogad rädsla med andra ord.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp