SiZo

Trådstartare
Nu har jag stött på detta och jag fick även höra att det ska innehålla mkt mer protein än vanlig halm.

Men en nuvarande kvot på höet på 2, där höet dessutom kostar 4,50 kr/kilo, som inte är dyrt i sig egentligen. Men när man står med digivande sto så känns det nästan enklare att ge halm och sedan ge lusern/soja/potatisprotein istället.

Är det någon som vet hur mkt protein det är i ärthalm? Jag lyckas inte googla på det.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 273
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Har en 3 årig mellanstor hund (11kg) som jag måste byta foder på. Äter idag Alpha Spirit men är för dyrt och för hög fetthalt, måste gå...
Svar
6
· Visningar
401
Senast: Migo
·
Foder & Strö Jag har fått rekomenderat av kraffts foderrådgivare att de muscle up efter förra årets hö analys. Men nu har priset gått upp och en...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 009
Senast: Habina
·
Hundhälsa Jag är själv vegetarian av etiska skäl. Min hund kommer av naturliga anledningar inte att vara det. Jag vill därför ge ett foder som...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 776
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar