Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, men nu vill man ju inte köpa hästen i säcken sas. Ska man vara med i den framtida 2-års satsningen så vill man ju veta om det är nåt från början eftersom tiden är knapp.Jag förstår inte frågan riktigt. "Risk" för 2-årsstart? Risk eller chans?
Är det inte lite tidigt att uttala sig om det nu när den bara är föl?
Finns mycket som kan hända innan den är två år. Vill man starta som tvååring så bör man väl köra in den på sommaren som ettåring i alla fall (vilket är vanligast) och sedan får man väl se hur tidig hästen i fråga är.
Nä inte ännu, eller så blir det nåt annat. Fick tyvärr inte med mig nån e Credit Winner i helgen så nu får man se sig om efter nåt annat.HAr du en sån??
.....jo jag vet att det ofta är språksvårigheter därDet är bara å söööra som Jorma säger
Grattis, dessa är ju lätträknade här i SverigeVi fick en Daguet Rapide
Precis. Under 2004 startade 13 av 29 2-åringar och tjänade ett snitt på $10.654. Klart man hettar till på denna statestik. Därför borde man ju kunna vara med i våran svenska 2-årssatsning fram över och städa undan :smirk:Jag har bara hört goda ord av San Pellegrinoavkommorna.
Men det är ju tidigt att sia..stammen är ju intressant, avkommorna verkar se fina ut över lag och han har ju lämnat en del skapligt Over There
Tiden är alltid knapp när man kliver in på 2-års stuket. Finns inte tid för att spruta upp, här måste allt funka från början till 2-årsstart.Jo jag förstod det av första inlägget, men sedan lät det på Gammeln som den redan var ett år eftersom det stod att "tiden är knapp". Har man ett föl är väl inte tiden så knapp??
Precis. Under 2004 startade 13 av 29 2-åringar och tjänade ett snitt på $10.654. Klart man hettar till på denna statestik. Därför borde man ju kunna vara med i våran svenska 2-årssatsning fram över och städa undan :smirk: