Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska se! Älskar verkligen Arkiv X och har sett alla säsonger hundra gånger. Blev dock lite avskräckt efter den senaste långfilmen som jag tyckte var fruktansvärt dålig. Hoppas det tar sig nu!Mulder och Scully är tillbaka!
Den 28:e kl 21 börjar nya avsnitt av Arkiv X på TV3. Avsnitt 1 och 2 sänds i en följd. (Den sänds i USA nu på Söndag).
Ska ni se?
Jag missade det. Går det att se på play tro?
Toppen, blir till att spela inTror de reprisar kl 23 ikväll eller vad jag såg på tv.nu nyss...
Jag missade det. Går det att se på play tro?
Oj jag tycker precis tvärtom! Jag får intrycket av för mycket botox och andra ingrepp. Hon ser så stel ut i ansiktetJag såg alla avsnitt igår, tycker Scully har åldrats med behag och serien är riktigt lovande.
Oj jag tycker precis tvärtom! Jag får intrycket av för mycket botox och andra ingrepp. Hon ser så stel ut i ansiktet
Jag föredrar mycket hellre rynkor än orörliga ögonbryn.
Vad tyckte ni?
Jag gillar att de har kvar det gamla introt. Annars känner jag mig lite lost eftersom jag glömt hur det slutade förra gången eller inte ens sett förra säsongen. Vilket år var det förresten?
Ja jag blev faktiskt ledsen. Det hade varit så grymt med en huvudperson som såg ut som sin ålder i den rollen.Håller med dig där.
Gamla introt är toppen!
Missade sista kvarten på 2e avsnittet. (Somnade)
Jag tycker hennes ansikte är förändrat, det var liksom rundare i de gamla avsnitten. Nu ser det mer smalt och avlångt ut.Oj jag tycker precis tvärtom! Jag får intrycket av för mycket botox och andra ingrepp. Hon ser så stel ut i ansiktet
Jag föredrar mycket hellre rynkor än orörliga ögonbryn.