Lilla

Trådstartare
Har just blivit meddelad att "vår" läktare är BOKAD av Västerbo!
Inte deras fel men fy f för solvalla! :mad:

Sv: Arg!

Näääe, hur f-n kan dom göra så...??? en uteläktare skall inte kunna bokas...på elitloppet är det ju faktiskt först på plats som gäller :mad:

Garanterat har dom inte kunnat boka E läktaren.....så varför ska man kunna boka den ena men inte den andra??

Nej precis!Och för oss som inte är löpare så är den här läktaren(Copiadläktaren) ett jätte bra alternativ!

I fjol hade ju Hultmans hästägare bokat halva.Det var störsamt nog men då fick vi iallafall plats.

Och det är faktiskt först på plats för oss som lever för SPORTEN!!!!*tycka*

men hur mycket folk är det egentligen?? Sista Sväng läktaren ( som även kallas värmlandsläktaren :D, steget bort mot stallbacken är ju Finnläktaren) ) är ju stooooooor......

Vi får ställa oss o bua ut dom :rofl: :rofl:

Nää, ärligt talat så är det en skam av Valla att bara göra på det viset :mad:

Ja jag vet inte. 500 platser skulle de ha i allafall.

Pappa pratade med ngn på Valla som höll med men hon var inte ansvarig så pappa ska ringa i morgon.

Förresten!Vi buade åt Calvin Capar gänger i fjol.Men de hade hängt ut massa flaggor som var i vägen och i övrigt applåderade de inte åt SIN egenägda häst ens när Hultman stannade framför läktaren!
När han sen galopperade i försöket sjöng "vår" del av läktaren "Ska ni gå hem nu!?" :smirk:

Vi kanske ska mailbomba dom :devil:

Vart ska jag nu sitta ????????? eller så får jag väl snika till mig en t shirt av micke så kanske jag får sitta jag med :angel:

Ju fler som klagar desto bättre!

Skriver i morgon eftermiddag och berättar vad pappa fått för svar när han ring den ansvariga idioten!

Låter inte speciellt sportsligt att bua åt någons häst som galopperar??? Jag stod då alldeles nedanför den läktaren förra året och nog tyckte väl jag att dom förde ett härligt liv iallafall.
Må bästa häst vinna!!!!
HEJA VÄSTERBO!!!!!!
Kanske skulle leta fram min västerbojacka ,knata upp dit bara för att få sitta.

Men tycker du inte att det är lite underligt att man kan BOKA en läktare en elitloppsdag :eek:
Vart skall all dessa som alltid tar sig dit annars vara nu då?? Stå med mössan i hand o skämmas?? Nä, jag tycker det är för jävligt faktiskt...snart är väl hela Valla uppbokat så man inte ens får komma in då :crazy:

..inge ont om Västerbo Daylight.......eller Demmers o co...men man SKA inte få boka en läktare.....hur glada tror du alla vi som alltid brukar sitta där blir nu då.....:mad:

Det var ingen som buade åt ngn galopperande häst!
Däremot tröttnade vi på flaggor som skymde sikten och vi som älskar trav blev rätt irriterade när folk som äger en häst inte verkar bry sig!

Och jag LOVAR att det inte var Calvin Capar gänget du hörde för som sagt så applåderade dom inte ens åt sin egen häst!

Och du där!Västerbo får gärna vinna elitloppet och som jag skrev i från BÖRJAN!Västerbo har inte gjort ngt fel!

Helt klart att det är fel att kunna boka upp en läktare!!!
Tycker verkligen att först dit ska ha möjligheten att få bra platser.
Men för den skull kan man väl inte bua och bete sig mot hästägarna.
Det är ju inte dom som bokat och inte heller dom som gått med på bokningen. NEJ bua åt ledningen istället.

Nämen jag bara skojade ju, men sura miner kommer garanterat att förekomma när folk blir stoppade när dom skall gå upp....

Jag har inte på ngt vis uppfört mig ospotsligt!Men att folk reagerade var att de 100 delägarna inte visade ngt som helst intresse för sin häst!Vi på "vår" del applåderade mer åt hästen!
Flera var också över och bad dem ta ner dom största flaggorna och då var de nere i 2 sek och snarare de som uppförde sig illa mot oss!

Klart att folk kommer bli sura, troligen jag oxå när jag stått hela dagen och Västerbo-läktaren inte är full.
Så klart att det måste vara Västerbo som bokat men det är knappast Micke som tänker sitta på alla 500 platser själv???
Förra året var även läktaren i första sväng uppbokad, knappt halvfull. Men vi hade inga VIP-kort så vi fick stå....
Fördjävligt!!!

klart han inte kommer att sitta på alla platser själv :crazy: det jag motsäger är att kunna boka en läktare en sån dag som elitloppet är......folk kommer att bli galna....

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 881
Senast: hastflicka
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Svar
23
· Visningar
1 560
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 435
Senast: skiesabove
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Leksak som belöning
  • Akvarietråden V