MissFideli

Trådstartare
Microsoft har en uppdatering som ju såklart bör tas hem. Men den ligger på "ynka" 1,9 Mb, vilket kommer att ta mig lite drygt 3-4 h att ta hem. Hur f*n kan man lägga upp en sån uppdatering? Tror MS på fullaste allvar att alla har bredband/ADSL och att ingen sitter på vanligt modem numera?
 
Ja, deras tidsangivelser brukar vara dåliga..
Jag retar mig dessutom på att det brukar laddas hem med mindre hastighet än mitt bredband har kapacitet för.
 
Ja, för ett modem tycker jag det är stort. Första 45% tog nästan 1,5 h att ta hem. Sen rann det fort, men det kund eju lika gärna tagit 3 h att ta hem en uppdatering = inte gratis för mig.
 
Ja, men det har mer att göra med vad man får för överföring. 1,9 mb är inte så stort om man får vettig hastighet med modem.

Sen är ju uppdateringarna ett nödvändigt ont.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan (Jag hoppas att vi kan ha den här diskussionen utan att bli arga på varandra. Snälla ta ett djupt andetag innan du skriver något i...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 395
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 555
Senast: vtok
·
Övr. Hund Ja, jag tyckte hon förtjänade en egen tråd. Hämtade ju hem en missbildad schäferblandisvalp för drygt en vecka sen. Som skänktes bort...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
12 612
Senast: Malinois
·
Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
13 967
Senast: Legolaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp