Arg och besviken.

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur jag ska skriva detta men har åter igen blivit Spärrad på min favorit sida stallet.se utan nån helst anledning de på står att jag har skrivit sex handlingar men det har ej gjort. Skrev bara ett inlägg när jag red dressyr att jag trånade på lita övningar så som halter och skänkelvikningar och såna saker som tillhör dressyren men de påstår att det är sexhandlingar där vet inte hur det kan få för sig det?? Jag kan skicka inlägget som jag skrev här.

Efter att ha värmt upp stoet i båda varven så ser hon till att det ser bra hon låter stoet jobba i den form hon tycker är lämpligt och är bekväm med.Stoet tuggar lite på bettet men är annars är hon lydig lyssnar på vad ryttaren har att säga och beger av henne.Wilma låter stoet jobba lite med ryggen för att få henne att bli mjuk och rörlig där att arbeta med ryggen ger bra träning. Efter det så gör hon lite andra övningar som halvliter och öppnor och slutor samt skänkelvikningar nu ser bra ut. Efter det så avslutar hon med att låta stoet skritta på lång tygel mest för att hon ska få sträcka på halsen och slappna av i kroppen efetr det så saktar hon av och hoppar av och leder in stoet igen och ser att Andy och Kieran var i stallet elelr på väg ut kanske hon vet inte men hon ställer in Bella i sin box tar av sadeln samt tränset och stänger boxen bakom sig går med det och hänger undan medan hon väl var där så tar hon av sig sina handskar samt hjälmen och tar med ryktlådan och går tillbaka öppnar boxen och börjar borsta henne ren igen. Efter det så tar hon på den röda grimman och leder ut henne i en hage.

Så vad ser ni finns det nått om sex i detta?

Det var många "stoet", man brukar skriva "hästen" eller hästens namn och inte specifikt könet.

Kanske dags att lämna den sidan till kidsen, när man som vuxen lyckas bli avstängd flera gånger med motiveringen att man skildrat sexhandlingar. Kan jag tycka.

Det är ju upp till de som driver sidan att sätta sina gränser och har man en gång blivit avstängd av den anledningen så är de nog väldigt hårda i gränserna för sådana användare.

Man borde kunna skriva könet oavsett lite svårt att skriva namnet hela tiden då man inte ska ppa andra i rollen.

Jag skrivetr inget med sex det vet jag. försöker att undvika det. men nu har nog rätt.

Det finnas vuxna på den sidan med,.Jag är inte den ända som är vuxen där men de flesta är lite yngre men inte alla många som är det dem finns ej kvar på sidan.

Man borde kunna skriva könet oavsett lite svårt att skriva namnet hela tiden då man inte ska ppa andra i rollen.

Jag skrivetr inget med sex det vet jag. försöker att undvika det. men nu har nog rätt.
Utelämna könet helt, skriv bara namnet typ: "Sweetie var lite bråkig idag men när vi blev klara så skrittade hon på så fint och hon brydde sig inte om stallkatten eller dom andra hästarna", ja ungefär så. Det är när "stoet, stoet, stoet" eller "hingsten, hingsten, hingsten" upprepas eller ens nämns det kan bli lite sexuellt laddat (det finns många knäppgökar i vår herres hage som tänder på sånt) och eftersom det mest är barn-ungdomar på den sidan tydligen så gäller nolltolerans så,,,,,,,utelämna könstillhörigheten, den framgår iallafall genom namnet. :)

Jo det är klart men det är måmnga som skriver så. det är inte bara jag som gör det och vet värre inlägg rollspel så är värre .

Dessa regler kom för ett tag sedan förut så var det inga såna härra regler.Men först+år det man får ta det som det kommer . Tänkte skapa ett roll här ett roll som jag har en bra handling på . de som vill får vara med.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 060
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 681
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 967
Senast: Mia_R
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 668
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama