Sv: Årets nykomlingar, 2012!
Gud va fin bild!
Lilla Dans är ljuvlig!!
Gud va fin bild!
Lilla Dans är ljuvlig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Söt han är! Heter han Dans "på riktigt"?
Han hänger lite i knäna, men det brukar rätta upp sig. Det är väl bara halsen jag skulle vilja ha mer naturlig resning på, men annars är han välformad och har ett himla sött huvud!
Valvis: Eran årgång är ju helt magisk. Önskar att jag var rikare, då hade absolut någon fått flytta hem till mig Hoppas på att komma bort och träna för dig i sommar, då tittar jag gärna på dem live om jag får!
Ja jag ska försöka få igenom Dans som hans riktiga namn
Försöker mig på att lägga in en bild, Sollilja från? Född 4 juni!
Dans är inga problem vi frågade om de namnet föra året när vi började få slut på dans namn till våra hingstföl.
Nu ser man mycket bättre. Han har en mjuk och fin rygglinje och som "Muninn" skrev är det benen något som rätter sig själv- kan dock ta lite tid.
Bogarna är bra, även proportioner. Bra längd på halsen för att vara föl.
Halsen har en något bredd hals och bredd övergång till huvudet (det har mamman med) och lite låg rest. Är det Orri i honom?
Men just överlinjen och ryggen ser ut att blir riktig bra.
Här är några av våra.
Rakel från Änghaga e. Dalvar frá Auðsholtshjáleigu u. Dád frá Árbae
Jättefin! Rör hon sig fint?
Jag efterlyser givetvis bilder. Hon tilltalar mig verkligen med sin uppsyn. Som sagt, fin!
Du kör med Hingsttema i år ser jag. Det hade vi föra året med 8 hingstar (12 om vi inte hade såld 4 av damerna).
Men de ser riktig fina ut. Långa ben på alla.