Årets julkort 2021

1C1B62E8-ACEA-4EB0-BAB8-2F7E33589A7F.webp

Fanns inga luvor som passade 🤶🏼 God jul💝

God jul till er alla!
(Tistla vill gärna att någon ringer Länsstyrelsen, måste vara djurplågeri att sätta på en hund tomteluva :grin:)

Visa bifogad fil 82350
Haha den som sitter i mitten i mitt julkort var så sur så hon vägrade kolla in i kameran och stirrade upp i taket istället med bakfällda öron.
Hon hatade luvan, så hon skriver gärna ett gemensamt brev till länsstyrelsen tillsammans med Tistla 😁

Jag försökte mig på konststycket att få med alla hundarna på att en fin julbild, gick så där, var tvungen att ge upp innan jag fick ett nervöst sammanbrott!
😅
Men alla hundar syns ju iaf på denna bild!!
😁
💖

Nästa år tror jag att jag skippar mammas terrier, till och med valpen var lättare att hantera än hon! 😅
269876784_4964550196928512_3593886514469578109_n.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
2 370
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Inser att jag kommer ha svårt att lyckas pga jaktinstinkten hos hunden (pointer, vorsteh, husky Greyhound mix) Men iaf hur skulle ni gå...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 317
Senast: jemeni
·
Tjatter Välkommen till teminsstarten på Stall Hästlyckan. Härmed meddelas att du blivit antagen till årets nybörjargrupp för vuxna och vi...
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
50 812
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 159
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka