Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Wine-tee jag skulle också tro att den är brun, med tanke på att den är så mörk längst ner på de benen som inte är vita!
För en dryg vecka sedan föddes den här lilla tjejen - efter mycket om och men fick hon namnet Esmerée.
Hon är en Rocky Mountain och tänker som stor få samma färg som mamma - silversvart.
Sockersöt!! Va frambenen ser ut att ha olika färg, eller är det ljuset som luras?För en dryg vecka sedan föddes den här lilla tjejen - efter mycket om och men fick hon namnet Esmerée.
Hon är en Rocky Mountain och tänker som stor få samma färg som mamma - silversvart.
@Niki så söt i år också! Hur går det med åringarna?
Man brukar lasta fölet först .blir spännande och se om Latte följer sin mor in i släpet.
Fölungen ska gå lite före mamman , annars backar /kastar sig mamman ut till fölungen igen och skador kan uppstå.Varit ute hos Doris och Latte idag. Hon är så bedårande
Tyvärr bara mobilbilder idag med och är inlagd fortfarande men ska ta mig i kragen och tjata för mer permis.
För övrigt har jag bestämd mig för att betäcka om så blir spännande och se om Latte följer sin mor in i släpet.
Jag brukar inte använda flugmedel på ston eller föl, är flugorna jobbiga tar jag in pållarna istället.Älva blir så hemskt biten av svarta små flugorna framför juvret så hade behövt smörja in henne med något men vet inte vad jag kan ta?
Får ju inte vara farligt eller smaka för illa för lillan när hon är där o bökar runt....
Hur brukar ni som haft föl innan göra med flugmedel på somrarna?