Sv: Ardenner och Nordsvenskar
Jag vet att du har god hand om dina fina hästar.
Tyvärr ändras ämnesomsättning m.m. ibland och man sväller upp, eller som min kompis som tidigare vägde säkert 130 och bara pang bom tappa ALLT Knepigt!
Men jag tycker det är viktigt att göra sitt bästa för hästen genom att iaf försöka gå ned i vikt.
Som jag skrev så är inte jag heller smal, men jag skyller inte ifrån mig.
Jag tar ansvar för mig själv och mitt sätt att leva.
Men varför ska ditt bästa komma före hästens?
Om man nu är överviktig kan man väl försöka göra något åt det för hästens skull? Kanske finns en anledning till att din häst är "kamel" som du kallar det...
Och jag har väldigt många vänner, så ensam är jag knappast
Då förstår jag inte varför du ser dig som en av dom jag syftar på?Själv har jag många kilos övervikt och det beror definitivt inte på vare sig lättja eller dumhet. När jag fyllt 40 gick jag upp 35 kilo under ett år. Utan att jag ändrade vare sig matvanor eller träningsvanor.
Jag vet att du har god hand om dina fina hästar.
Tyvärr ändras ämnesomsättning m.m. ibland och man sväller upp, eller som min kompis som tidigare vägde säkert 130 och bara pang bom tappa ALLT Knepigt!
Men jag tycker det är viktigt att göra sitt bästa för hästen genom att iaf försöka gå ned i vikt.
Glashus? Jag ser inte mig själv sittandes i ett sådant.Tycker du gör ett jättebra jobb i att DUMförklara dig själv... Jag behöver egentligen inte ens visa eller påpeka nått ang ditt inlägg... du gör såna "snygga" antaganden och även i viss mån kränkande meningar att du gör dig dum själv inför många som läser... som jag skrev... det kommer bli många lååååånga timmar i ensamhet för dig på din topp i ditt glashus....
Som jag skrev så är inte jag heller smal, men jag skyller inte ifrån mig.
Jag tar ansvar för mig själv och mitt sätt att leva.
Men varför ska ditt bästa komma före hästens?
Om man nu är överviktig kan man väl försöka göra något åt det för hästens skull? Kanske finns en anledning till att din häst är "kamel" som du kallar det...
Och jag har väldigt många vänner, så ensam är jag knappast