Arbeta som steriltekniker

Sigvard

Trådstartare
Är det någon här som arbetar som steriltekniker? Trivs ni bra med arbetet? Vad är det sämsta respektive bästa med arbetet? Är det hög ljudvolym med tanke på maskinerna?
 
Är det någon här som arbetar som steriltekniker? Trivs ni bra med arbetet? Vad är det sämsta respektive bästa med arbetet? Är det hög ljudvolym med tanke på maskinerna?
Jag arbetar inte som steriltekniker, men tillsammans med steriltekniker. Ja, ljudvolymen är hög så vi har hörselkåpor till våra steriltekniker som man även kan lyssna musik osv i.
Det verkar svårt att hitta bra steriltekniker så jag tror att det är rätt lätt att få jobb :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar på det kanske är dags att byta jobb. Jag skulle vilja jobba med siffror! Jag har en utbildning där majoriteten av alla...
Svar
5
· Visningar
540
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
633
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
553
Senast: seahawk
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
764

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp