Aramus skadad-flygs hem

B

BJÖRKIS

Sveriges bästa sprinter har vrickat en bakkota och flygs nu hem för att tillfriskna, väldigt tråkigt. Men vi får väl hoppas att det blir fler tillfällen. Ett par veckors vila återstår och visst vill vi se mycket mer av denna duktiga häst!

Vi får hoppas på att de satsar en gång till på honom därnere, han måste ju få visa att han kan! Håller tummarna för det...

Håller alla mina tummar också. Men jag har bara två, men jag kan ta tårna också om det skulle hjälpa

Hörde det med, vad tråkigt! det är ju inte direkt hemmaplan heller S:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 381
Senast: mamman
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 463
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 234
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar