Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför lånar du ut honom till lektionsryttare? Bara nyfiken :-)
Fler än jag som har lite svårt med motivationen nu? Underlaget är ... ja ... lera eller is, "var så god och välj", går man ut med ryktborsten och tar ett varv bland pållarna står man i ett moln av päls som sen gärna följer med in i huset, hästarna är lite vårtrötta och halvsega, och helst sitter jag i soffan och äter choklad ...
Ettåringarna ser ut som kom och hjälp mig, pälsen bara dråsar av dem och man vill verkligen gömma dem nånstans långt inne i skogen tills allt är färdigfällt och de kommer fram blanka och fina!!
Så, om någon undrar så har jag inga ettåringar förrän om en månad sisådär!
Det är så himla kul att se bilder och att läsa om vad ni andra gör!
Vilket huvud!
Ni andra också, gud så fina allas hästar är, verkligen roligt att se
Jag rider sällan mer än fem-fyra gånger i veckan..längre pass då. Det är en distanshäst. För att detta ska funka krävs stora hagar och massor av utevistelse.
Nu har jag haft mina hästar inackorderade för första gången på många år och blev helt överväldigad av hur mycket tid det tog..och som lades på körning, ta hand om andras hästar, mer tungjobbat stall osv. Så jag tog hem dem häromdagen igen och njuter av att igen ha tid med allt, både hästar, barn och hem