Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, Saril...Noohr verkar ha samma dragningseffekt på stona som Ernst Kirchsteiger har på 40+ damerna i vårt land Hos mig gick han också i blandflock och det var mer piss på honom än på samtliga märrars bakben. Jag har till och med sett att de har stått och pissat på honom medan han intet ont anande åt ur en höhög.
Det hände att jag delade på dem just på grund av detta, men inte för att någon sparkade - för det gjorde ingen - utan för att han helt enkelt skulle få vara ifred. Stackarn
Annars hade han en väldigt bra effekt på gänget. Hispiga rödlätta damer och snurriga skimlar fann en trygghet i att han fanns där.
Aliah, mina ser så förskräckliga ut att jag knappt vågar fota dem för tillfället ... Araber?! Ånä, inte de där lurviga ponnyerna väl ....!
En vinter kom en av bönderna i byn, som har lite intresse av hästar, och frågade om det verkligen var renrasiga araber vi har .... Fast jag förstår honom, man kan nog inte tro det när man ser dem!
Så snart jag har kvicknat till från den här hemska förkylningen ska jag ta några lurvbilder!
Angelique är också någon korsning av arab/isbjörn. Om inte annat så skulle man kunna misstänka det. Hon är lätt lurvigast i stallet, vilket iofs är positivt då hon går utan täcke för det mesta.
Men det ska bli intressant att se till våren vad som finns under allt lurv. Med lite tur så kanske det finns en liten fin ponny där.
Igår hade hon en ganska bra dag förresten, snäll och lätthanterad. Fokuserad och samarbetsvillig. Ända tills hon upptäckte en stor hästätande snögubbe (den var ju iaf 80 cm hög, och den hade ögon). Angelique blev rädd, skyggade, funderade och gick med många fnysningar fram och hälsade på snögubben. Det visade sig att snögubben inte var farlig alls. Hon är så rolig min lilla fröken.
Hejsan :-) Har smygläst här i några år nu och tänkte att jag ska presentera min arab. Han heter Simsalabim och är 20 år och min själsfrände. Kan inte i ord beskriva vad han betyder för mig Vi har hängt ihop i 20 år nu och jag hoppas att det blir minst 20 till..
Ni får ursäkta min fina hoppstil, har inte vågat mig på det på flera år innan bilden, så här hoppar jag med darrande spaghettiknän och alldeles för långa stigbyglar Men min lilla arab älskar tydligen hoppning
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.