Sv: Arabiska fullblod
Det jag stör mig på med honom är att på den videon (som är den enda jag har sett som inte har varit slowmotion...) så ser han helt tredelad ut. Han sitter inte ihop för 5 öre, massor på bogarna, sänkt rygg osv.
Jag tycker att Bernhard ser ut att röra sig betydligt bättre, men jag har bara sett honom på utställning.
Cornelia: Ja det finns hingstar som rör sig bra. Men de ska passa både Pselmas typ och stam. Någon form av linjeavel på hennes fars sida är jag inte det minsta intresserad av! Kanske om det är någon riktigt bra hingst, långt bak.
Waldorff: För min del får du gärna fortsätta! Uppenbarligen så ser du något jag har missat, och som bekant så är man ju aldrig fullärd
Sen vet jag att Fille behöver vinkla hasen mer och på så sätt få mer kraft, och det har jag själv skrivit flera ggr. Men sån var Pselma i den åldern med, och egentligen var det inte förens som 6 åring som hon fick de rörelserna hon har idag.
I allt annat har han följt hennes utveckling mer eller mindre som en klocka, så jag tror att han kommer göra det även i detta.