Vi pratade en del igår, och förhoppningsvis har vi kommit fram till en lösning. Så nu hoppas jag att det ska fungera de veckor som är kvar. Men jag blir bara så matt. Men nu hoppas jag att resten av juni kan få bli varm, skön och regnfri...
Förhoppningsvis har jag dessutom tillräckligt med energi idag för att motionera Angelique. Hon trivs inte när träningen uteblir, hon blir spänd, studsig och allmänt dryg. När hon däremot rids eller jobbas nästan varje dag så är hon väldigt trevlig och positiv till det mesta.
Hoppas att den inte kommer tillbaka och att du får behålla din fina hingst. Men bra ändå med en förklaring till varför han rört sig orent ibland.
Ja, det är svårt att samsas med andra. Jag får bita ihop både en och tre gånger. Jobbigt också med folk som ändrar sig och byter inställning när man tror man kommit överens om något... Hoppas det blir bättre.
Angelique är ett år yngre än Galishimo, va? Hon är född år 2010 va? Galishimo är född 2009. Han har förändrats väldigt mycket denna vår motför tidigare vårar. Så jag håller tummarna Angelique är likadan!! Då får du en lugnare häst nästa vår!