Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Oh_really: Han ser ut som om han gillar det! eller håller matte på med godis?
Nu är det TURBOI-helg, på mer än ett sätt!
Lycka till, alla som ställer ut!
[/IMG]
Varning för sötschock... nytt regntäcke!
Haha, nej detta är Monika som är Chevals groom nere i Belgien. Han gillar henne för hon masserar hans tunga varje dag! Vi är faktiskt lite lika dock!Men gud vilken fin häst!! Och är det där DU Tempen?!? Tror inte jag sett dig någon gång förut!
Måste få beklaga mig lite. Är less och saknar motivation för tillfället. Less på saker runt om hästen som stjäl min energi.
Står just nu i situationen att vi byter stall i slutet av juni. Till dess var det tänkt att ponnyn skulle få gå ihop med en annan häst i stallet och att de skulle gå ute dygnet runt from några dagar sedan. Nu vill den hästens ägare ta in sin häst över natten, vilket ställer till det en del för mig. Antingen får min ponny vara ute själv nattetid och ha kompis på dagarna, eller så får jag ha ponnyn på stall nattetid (så slipper ponnyn vara själv i hagen på nätterna)... Jag vill inte ha henne på stall nattetid, bland annat av anledningen att jag har svårt med utsläpp på vardagar på grund av jobb. Alternativ två är att ponnyn får vara själv både nattetid och dagtid och bara ha hästar på andra sidan av staketet.
Att det inte kan vara enkelt.
Årets första utställning är över och stort grattis till er som deltog och kammade hem fina poäng och placeringar!!
Jag satt som sagt hemma och suktade efter att få vara med, men ett stort plus är att Korazon (Korre...) är mycket bättre. I morgon bandagebyte igen.
Det gick lite sämre för Patrycja än väntat, men jag är glad för hennes 19-19-19 på rörelser! Hon är bara ett år och fortsätter hon så här så behöver jag nog inte skämmas för henne i framtiden. (Hade jag inte gjort i vilket fall som helst- hon har verkligen imponerat med sitt temperament, och det är det viktigaste av allt!)
Vi satsar nog på riks också, en månad på bete nu och bygga på hull och muskler, och så har hon förhoppningsvis jämnat till sig lite i augusti, för nu växer hon och är överbyggd bak. Dragster!
Låter ju omständigt för er båda. Ni kan inte hjälpas åt o ha lite rullande schema? Eller nån annan i stallet som kan tänkas hjälpa till en kortare tid mot en liten ersättning?
Och jag vet hur inkar fungerar och att de kan komma tillbaka. Jag har studerat ämnet noga och vi har skapat vaccin åt honom.