Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knapplån
Nu verkar det som luften gick ur tråden
Då passar jag på att ställa frågan:
Ni som avlar på era hästar, i vilket syfte avlar ni och vilka kriterier är viktiga för er?
Salon Du Ceval går i år vid La Defense, vilket är en fördel om man vill bo lite närmare "centrum". Från Triumphbågen åker man med metron (bästa och billigaste sättet att transportera sig i Paris, om du frågar mig) till La Defense på ca 20 minuter. Det är ju kul att kunna kombinera besöket med lite Paris-shopping och kanske en tur till Eiffeltornet eller Louvren.kl
Jag är supersugen på att åka till salon du cheval. Men så är det detta med pengar...Ska ju på lite andra roliga resor i vår som inte är direkt billiga
Vad kostar resan på ett ungefär för en person? Ligger detta mitt i paris? Inträde och grejer?
Jag är oxå nyfiken! Aldrig varit där...
Men jag ska ju till Thailand i nov/dec så det beror lite på när det är....
Föresten, någon som vet hur man klarar sig utan alla sina älsklingar i 15 dagar? hästar såväl som hundar
Sambon o jag har diskuterat detta och vi vet inte hur vi ska klara det.
Ja, det var gräsligt trångt förra året. Men nu är det inte ens på samma ställe utan på andra sidan Paris. Jag hoppas verkligen att förra årets kaos är orsaken till att de bytt arena och att det fungerar bättre i år.Min dotter tyckte det var väldigt trång sist.
Vet du om det blir en större bana nu?
Markbunden? Du menar vägvinnande?