Arab-SM på Okna 4-5 september

T

twinstar

Hörde att Arab-SM hålls på Okna 4-5 september. Någon som vet mer och kan bekräfta. Det är samma helg som Nävekvarn. Typiskt att allt krockar. Nu vet jag inte hur jag ska göra! :confused: Skulle gärna velat vara med på båda.

Tyder inga svar på att arab-sm på Okna bara är ett rykte?

Jag vet inte om de löst det, men jag vet att det skulle bli av då, för de ska ha "vår" domare... Det var det senaste jag hörde, och det var därför vi flyttade vårt KM...

eran dommare...är det nettan då eller?....
hoppas arab sm blir av iallafall

Halloj! Jag blir tokig på att man inte kan få något svar någonstanns om VAR NÄR O HUR det ska hållas osv.
Står ju ingenstans :mad:

Synd om det ska krocka me nävekvarn, fast i vilket fall så far jag till nävekvarn, anmälningarna är ju redan inskickade o klara :rofl:

hej! kanon kul....jätte trevlig anläggning och många härliga människor.till er kommer jag gärna fler gånger!!!
du får hälsa klubben och tacka så hemskt mycket!!! :bump:

Det ska jag... :D Och tack så mycket...för det gärna vidare.. ;)
Fast vi har ju sen länge mycket gott rykte som tävlingsarrangörer... :angel: :angel:...*skryta* *skryta*.... ;) :angel:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

Just de! :smirk:...det var visst nån som hade som ursäkt att hon måste tvätta hästen eller liknande som ursäkt till att hon inte kom *harkel*..... :devil: :angel:

Förresten vill du ha rosetter till helgen..... :devil: :angel:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

Ja det vill ja gärna ha!! Lisa hör av sig till dig om det..
Denna gången har det fallit på hennes lott att ta hand om rosetterna, ja har tusen andra saker att fixa med!!

Re: Arab-SM på Okna 4-5 september (Blir 2-3 oktober)

Arab-SM blir på Okna den 2-3 oktober. Detta finns inlagt på SAHF:s hemsida (www.sahf.se):

"ARAB WESTERN SM 2004!!!!

OKNA RANCH, NYKÖPING 2-3 OKTOBER.

Det FANTASTISKA GÄNGET på OKNA RANCH SPONSRAR oss med anläggningen. Det är SAHF själva som kommer att hålla i det.

På lördagen kommer det att vara D & C-tävling öppen för alla raser. Sprid gärna detta till alla Ni känner.

Har Ni frågor eller är sugna på att hjälpa till så är Ni varmt välkomna att ringa mig på 073 998 03 68. Proppen kommer förhoppningsvis vara klar i början på nästa vecka.

Med vänlig hälsning Pernilla Sjöström"

------------------
Carina
www.silverarabians.com

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 744
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 156
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka