Är vi söt....eller bara sööööt

O

Orfeus

Får jag visa jordens sötaste pussnäsa tillhörande min rextant Maisol. Bilden är tagen idag när dottern hade henne med på Hobbyns Dag i skolan...hon la sej tillrätta och njöt av all uppmärksamhet :love: :love:

hobbynsdag.jpg

Totalt genom :cool:
Jag har också marsvinsvissning här titt som tätt och börjar att fundera på om jag skall ta inträde :D

Du har den på passagen så vi ser den inte om man inte tar fram adressen kopierar och klistrar in den i Adressraden och tar bort http://

Högerklicka på bilden som inte syns, gå in under egenskaper och kopiera bildadressen därifrån.

Sen klistrar du in den i adressfältet och lägger till ett mellanslag efter adressen, så borde bilden synas.

Funkade för mig iaf! ;)

Sööööt :love:
Ser ut som marsvinet jag hade, fast hon var släthårig. Hade samma färg och lika söt pussmun :love:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 261
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 201
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 685
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama