Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tränset i bilen och lägger bettet vid en fläkt eller på ett säte med rumpvärmaren på. Fungerar finfint.Jag har faktiskt övervägt att köpa en. Väldigt smidigt när man åker iväg och tränar under de kalla årstiderna.
Jag har tränset i bilen och lägger bettet vid en fläkt eller på ett säte med rumpvärmaren på. Fungerar finfint.
Tar ju typ två sekunder att värma bettet under vattenkranen... men det förutsätter förstås att man har varmvatten i stallet.
Om 2 sekunder hade varit tillräckligt så hade det varit effektivare att värma mat med varmvatten än Micro, att söla med vatten ute på vintern tycker inte mina händer om.Tar ju typ två sekunder att värma bettet under vattenkranen... men det förutsätter förstås att man har varmvatten i stallet.
Människor i dag är nog generellt betydligt mer lättlurade än vad vi tror. Trots att vi blir itutade att vi ska vara källkritiska så pumpar företagen ut så mycket reklam för saker som ska vara livsnödvändiga. Till slut blir de det enbart för att så många andra skaffat en pryl att man sen inte klarar sig utan den utan att missa någonting som ”alla” andra gör.Är det bara jag som tycker att tråden nu handlar om bettvärmare snarare än om vi hästfolk är lättlurade eller ej...haha
Jag är tveksam till bettvärmare. Tänker främst på smittorisken. I så fall en värmare per häst.Sitter och googlar när jag egentligen borde göra annat och hittar en bettvärmare för det finfina priset 899 kr
Grattis till tillverkaren, för jag antar att vissa köper. Men ärligt talat?
Spontant tänker jag att hästar i samma stall som hanteras av samma människor ändå utsätts för samma eventuella smittor. Bett diskas ju inte som regel men man tvättar ju ändå av dem efter användning.Jag är tveksam till bettvärmare. Tänker främst på smittorisken. I så fall en värmare per häst.
Sen är ridsporten mycket av en prylsport. Man kanske inte behöver köpa ett nytt schabrak om man redan har 52 stycken
Mina hästar går i samma hage, delar samma ligghall och dricker ur samma vattentråg så tror inte det skulle spela någon roll ur smittsynpungt om dom delade samma bettvärmare och lika så så delar dom på schabraken, borstar mm.Jag är tveksam till bettvärmare. Tänker främst på smittorisken. I så fall en värmare per häst.
Sen är ridsporten mycket av en prylsport. Man kanske inte behöver köpa ett nytt schabrak om man redan har 52 stycken