Är så ledsen o mår så underligt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

paradiset

Trådstartare
Det är säkert inte på G för mig ännu ( v 36+0 imorgon) men jag mår så himla konstigt och hoppas jag inte gör det i flera veckor från nu :galen: Är skittrött, ögonen svider och jag är så nere. Bara störtlipade och känner mig fortfarande alldeles ledsen. Min son är bara "i vägen" och jag får skuldkänslor för att han är så understimulerad men jag orkar inte leka med honom och absolut inte gå ut med honom. Till råga på allt är hans älskade kanin sjuk och tills han avlivas så måste han få vila i lugn o ro i sin bur för han är jättetäppt. Så min son har jättetråkigt och bara ställer till elände i lägenheten och trotsar och jag blir bara mer orkeslös :( Bebisen dock rör sig jättemycket igen! Och jag känner nu att det spänner/ drar i vänster sida nere på magen men inte ontont.Kissar hela tiden oxå och är superskum i magen :förvirrad:

MEN jag tror fortfarande inte det är för att det är på G, men oavsett så känns allt så tungt idag. Kankse ska köpa mig en stor godispåse och bara mysa ikväll? Nu börjar jag gråta igen....VAD ÄR DET MED MIG :förvirrad:

Min man kom hem nu iallafall och röjer upp här.

Sv: Är så ledsen o mår så underligt?

Köp du en stor godispåsen och mys lite. eller gör som jag ska, har köpt en massa badbomber och ska gå och lägga mig i badkaret, släcka lampan och tända ett ljus. Bara vara! Släpp alla tankar om understuimulerade barn, han överlever nog ett kortare period. Köp honom en pysselpåse (om han inte för liten förtsåss). Be sambon att åka till ex. simhallen el. ngt. likn. med sonen (fortfarande beroende på hur gammal han är).

Skyll på dina hormoner, det är ändå säkert de som spökar! Gråt ut, de släpper trycket och låter stresshormoner komma ut, så att du blir mer stabil efteråt.

Jag grät i går för ingenting, och tog jätteilla vid mig av grejor som inte ens var riktade till mig....

*kramar om*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Min son, 10 år, har tappat ganska mycket i vikt, han har tappat 5 kg på några månader (sen i somras), varav 1½ kg bara senaste tre...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
11 877
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
18 012
Senast: Björk
·
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå...
2
Svar
35
· Visningar
5 037
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA