paradiset
Trådstartare
Det är säkert inte på G för mig ännu ( v 36+0 imorgon) men jag mår så himla konstigt och hoppas jag inte gör det i flera veckor från nu :galen: Är skittrött, ögonen svider och jag är så nere. Bara störtlipade och känner mig fortfarande alldeles ledsen. Min son är bara "i vägen" och jag får skuldkänslor för att han är så understimulerad men jag orkar inte leka med honom och absolut inte gå ut med honom. Till råga på allt är hans älskade kanin sjuk och tills han avlivas så måste han få vila i lugn o ro i sin bur för han är jättetäppt. Så min son har jättetråkigt och bara ställer till elände i lägenheten och trotsar och jag blir bara mer orkeslös Bebisen dock rör sig jättemycket igen! Och jag känner nu att det spänner/ drar i vänster sida nere på magen men inte ontont.Kissar hela tiden oxå och är superskum i magen :förvirrad:
MEN jag tror fortfarande inte det är för att det är på G, men oavsett så känns allt så tungt idag. Kankse ska köpa mig en stor godispåse och bara mysa ikväll? Nu börjar jag gråta igen....VAD ÄR DET MED MIG :förvirrad:
Min man kom hem nu iallafall och röjer upp här.
MEN jag tror fortfarande inte det är för att det är på G, men oavsett så känns allt så tungt idag. Kankse ska köpa mig en stor godispåse och bara mysa ikväll? Nu börjar jag gråta igen....VAD ÄR DET MED MIG :förvirrad:
Min man kom hem nu iallafall och röjer upp här.