Är ni nöjda med era Bocaj?

Esterpuma

Trådstartare
Har kikat runt lite i gamla trådar som berör bocaj ridstövlar och hittat en massa positivt om dem:)

Så nu vill jag höra om ni som äger ett par av dessa vackra skapelser:love: fortfarande är lika nöjd och om det är väl investerade pengar?:)

Sv: Är ni nöjda med era Bocaj?

köpte mina på falsterbo i somras. fortfarande lika nöjd. jag fullkomligt älskar dom :love: var först tänkta till träning och tävling enbart men tycker dom är så underbara så dom används vid varje ridtillfälle. supersköna och verkligen prisvärda.

Sv: Är ni nöjda med era Bocaj?

köpte mina på falsterbo i somras. fortfarande lika nöjd. jag fullkomligt älskar dom :love: var först tänkta till träning och tävling enbart men tycker dom är så underbara så dom används vid varje ridtillfälle. supersköna och verkligen prisvärda.

Vad roligt att höra:)

Var in på en affär i går och provade dem och gissa om jag blev besviken när min vad var på tok för stor för att få plats!
Har dock sett att de går att beställa extra vida,men frågan är om två centimeter gör så stor skillnad?:confused:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 918
Senast: MiaMia
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
620
Senast: Pegasus63
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 058
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring