Är jag självisk som försöker allt?

Sv: Är jag självisk som försöker allt?

Massa tröst kramar till dig vet själv hur jobbigt det är att ta bort sin bästa vän..

Ta hand om den andra pållen det är alltid lite lättare om man har någon annan att pyssla med i stallet...

Jag vet hur det känns !
Men du var snäll mot din häst och tog verkligen reda på orsaken .
Detta är det värsta med djuren, en dag måste man ju ta bort dom .

Kram från hambo

Fint inlägg! Jag tycker du verkligen gjorde rätt. Som försökte göra allt för att hjälpa din hästkompis. Sen fick du ta det beslut som var rätt. Förhoppningsvis kommer det kännas bättre sedan att du gav det tid att ta reda på felet. Hoppas du kanske hittar en ny hästkompis som du har lika mycket glädje med i framtiden.

Kram

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 283
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 744
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur