Islandshästryttare
Trådstartare
När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något så jag behöver använda den kan jag enkelt sätta på den igen. Det har hänt en gång i mitt vuxna liv attj jag behövde använda mobilen på natten och då fick jag sätta på den. . När jag var barn fanns inga mobiler.
Jag har varken barn eller djur så behöver inte vara nåbar för någon annans skull. Hade jag haft barn som till exempel var iväg hos kompisar eller djur till exempel i ett stall någonstans hade jag resonerat på annat sätt.
Ni som inte direkt har någon annan att ta hänsyn till och inte behöver vara nåbara för någon annan hur resonerar ni?
Jag har varken barn eller djur så behöver inte vara nåbar för någon annans skull. Hade jag haft barn som till exempel var iväg hos kompisar eller djur till exempel i ett stall någonstans hade jag resonerat på annat sätt.
Ni som inte direkt har någon annan att ta hänsyn till och inte behöver vara nåbara för någon annan hur resonerar ni?