Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mej är det häst/djurvanan som spelar stor roll. Är det någon bekants bekant som man vet och tycker har bra djurvett så skulle det inte göra något om hunden inte är hästvan. Huvudsaken är att hunden inte attakerar hästarna och man har hunden där för att lära ut lite hästvett
En vän har ibland kommit ner och pysslat med mina hästar bara för att lära sig lite mer "hästvett" och för att umgås med hästarna. Hon gillar det väldigt mycket samtidigt som hon slipper ha pressen att rida.
Jag trodde inte det fanns "folk som dig". Jag skulle tycka det var ungefär hur bra som helst med en "stalltomte". Fast samtidigt har jag lite svårt att förstå varför man oavlönat skulle vilja göra 'skitjobbet' sådär?
Och det kanske är därför du får dåligt gensvar på annonserna, folk undrar vad haken är? Det skulle nog jag göra *erkänner* Just för att varför vill personen göra 'grovgörat' och "inte ens" ha som krav att rida/köra, vad är personen 'ute efter egentligen/ute efter i längden" liksom?
OBS att jag INTE påstår du ÄR ute efter minsta lilla, men jag skulle tänka så.
Nu har jag väl kanske för litet stall att "stalltomta" i, men bortsett från det så får se nu. Någon skulle alltså fullt frivilligt och utan ersättning borsta, promenera, motionsköra (shettis), städa (mocka gör jag helst själv), smörja utrustning och fixa stängsel/etc? Jag skulle alltså slippa alla tråkiga bitarna? Är det julafton idag?
Hund skulle inte skrämma mig, under förutsättning att hunden gick ihop med min hund. Då skulle jag bara se det som en fördel, min hund fick lekkompis = en fördel till för mig!
Skicka ett PM när du vill flytta in, gästrum finns. Och du får köra huuuur mycket shettis du vill, borsta och smörja och dona tills du själv lessnar, vara med och köra in ungponny och om bara hästen accepterar det och du är i rätt storlek får du motionsrida D-ponny med. Alla utom ungponnyn är 110% hundvana och utmärkta att stallträna hund på. Så när flyttar du hit? ;P
Jag har letat efter en sådan som dig i flera år, men aldrig hittat någon... Finns du i närheten av mig så kan du ju hojta till!
Jo, jag har tidigare sommarjobbat i ett av travstallen här och känner några som jobbar i andra. Men dom verkar ha fullt hus så att säga...
Det är alltså så enkelt att jag bor på fel ställe. Ändå är detta det län som har flest hästar/invånare.
varför personen inte tar ett avlönat arbete som 'stall-alltiallo' istället.