Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stoet Reseda e Largo - Humanist - Razur - Eriwan - Hohenzollern fick åtminstone två döttrar e Silverking III och dottern Nadja stamboksfördes.
Aha
http://www.swanaoffice.org/Stallions/Bacharach.aspx
För då är ju den här herren väldigt intressant
Jag har fått förklarat för mig att man på 50-talet kunde få in döttrar till icke godkända hingstar i stamboken om man kände premieringsförrätaren, men jag vet inte om det är skitsnack eller om det stämmer.
Poppan är en av ättlingarna till Silverking III som jag träffat
Hon var e Immer - ej kval hingst (Potomac) och med ovannämnda Ponderosa till mormor.
Poppan har åtminstone en dotterdotter som är stamboksförd!
Var man fd kavallerist, storgodsägare, kommunfullmäktiges ordförande, samt bjöd på galanta middagar så gick det lätt som en plättJag tror t o m att Belisair - Lord Major är slutet på stammen
På 50-talet togs det in några ston i stamboken efter icke godkända hingstar.
Det finns en stamboksförd dotter till icke godkände hingsten Minos.
Jag vet också en arabhingst vars namn jag inte minns just nu som fick in en dotter i stamboken.
Jag har fått förklarat för mig att man på 50-talet kunde få in döttrar till icke godkända hingstar i stamboken om man kände premieringsförrätaren, men jag vet inte om det är skitsnack eller om det stämmer.
Var man fd kavallerist, storgodsägare, kommunfullmäktiges ordförande, samt bjöd på galanta middagar så gick det lätt som en plätt
(eller hade goda kontakter med kungahuset)
Jag känner till en dotterdotter till henne, e:Shogun, som är i avel. Vet inte om det är henne du tänker på, men hon bär inte tigeranlaget.
Maskerad var efter Madigan som i sin tur var efter Silverking. Maskerads morfar var Orlando (skäcken)Maskerad var väl en avkomma till Silverking III?
Lona var stamboksförd och hade mig veterligen åtminstone en avkomma e Ursus 431.