är förbannad

Status
Stängd för vidare inlägg.
I

indigo95

Någon har annvänt sig av mitt loggin här på buke under en längre tid tydligen utan min vetskap. Så DE STÅR EN MASSA LÖGNER som inte bara sårar mig utan andra oxå..

Jag är djupt besviken och kränkt så nu ska jag stänga ner indigo95

Så snälla lita inte på de som står som indigo95 har skrivit.. Mkt av de stämmer inte.. För de är jag som har skaffat detta loggin och jag har inte skrivit allt som står..

tack och hej från mig

Sv: är förbannad

Har du delat av dig med ditt lösenord?

Jag tycker du ska kontakta Gunnar och berätta hur det är, så kanske du kan få hjälp med att ta bort de där inläggen. Och så bör du se till att byta lösenord omedelbums!

Immer

Gör som moderatorn säger, det är det bästa!

Det är aldrig kul när någon inkräktar på det viset :(

sån feg människa är jag inte.........

de är ren bullshit som står här bla att jag tävlat nationellt med min förra häst men de är väldigt märkligt med tanke på att han inte ens har lisens:mad:..

Jag vill bara säga rätt för mig för jag hatar LÖGNER OCH FALSKA SJÄLVGODA IDIOTER..
NI FÅR TRO VA FAN NI VILL NU HAR JAG GJORT ETT FÖRSÖK ATT RENTVÅ MIG OCH ANDRA FRÅN MEN MASSA LÖGNER SOM SÅRAR FÖR JAG ÄR INTE SÅN SOM DE FRAMSTÅR HÄR -TACKVARA EN FALSK indigo95....

Så nu säger jag tack och hej buke för jag vill inte ha kontakt med negativa människor som inte vill höra sanningen - detta gäller givetvis inte alla. men jag är inte i behov av att sitta på buke så jag klarar mig bra utan.

tack och hej från er alla som varit trevliga och gulliga
er andra nämner jag inte :devil:

Och hur ska vi veta det?

Jag kan inte hjälpa att jag får känslan av att det är ett sätt att rentvå sig själv utan att ta på sig vad man gjort.

Speciellt som jag vid genomläsning av TS inlägg (de är ju inte så jättemånga direkt) inte kan hitta något som direkt skulle kunna såra eller kränka andra.

Jag har inte kollat upp vart som skrivits MEN folk har varit i kontakt med mig och sagt att jag snackat skit om han som köpte min häst.. Vilket inte stämmer, jag skulle aldrig sälja min häst till nån som jag inte tror skulle ta hand om ha på bästa möjliga sett.. Jag tvivlar inte på att min förra häst har de bra.. Men tydligen så ska någon ha loggat in som indigo95 och snackat skit om denna person som köpt min häst.. Vilket jag tycker är väldigt tragiskt.. Jag har dock själv inte läst detta men har hört ifrån andra att de skrivs sånna saker VILKET INTE STÄMMER....

Men det finns ju inga sådana inlägg :confused:

Du kanske ska börja med att kolla upp sådant innan du börjar "gasta" om att någon snott dina inloggningsuppgifter. Och att du tackar för dig.
Det har du gjort i två inlägg i den här tråden och ändå svara du :confused:

Nu får jag känslan av att den verkliga orsaken till TS originalinlägg är att få folk att läsa dennes inlägg. :angel:

Enda ovettiga jag kan hitta av ts, är väl i denna tråd, så man kan ju undra över när någon ska ha "lånat" nicket...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Anonymt nick pga känsligt! Hej! Jag har en tuff situation som jag skulle behöva stöd i! För att sammanfatta så kort jag kan (det blev...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 092
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 649
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 319
Senast: TinyWiny
·
Relationer Hej! Skriver detta både för att få råd, men även för att skriva av mig. Jag är 30 år gammal, och det senaste har jag känt mig så...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
11 173
Senast: Elektronen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar