Är detta täcket bra?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tiggertjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 643
T

Tiggertjejen

hur är det i storlekarna? Tänkte ha det som reserv när mitt andra är blött och skitigt, är det något att satsa på?
Hööks 450kr typ.
600170.jpg

Sv: Är detta täcket bra?

Jag har det där täcket fast i den gamla modellen, det utan andasfunktion och bogveck.

Det passar bra på min häst, han har, trots sin skavkänslighet, inte fått skav på bogarna av det.

Det håller tätt, han har inte kommit in blöt en enda gång med det, det enda negativa är ju att det saknar andasfunktion (det gamla iallafall, det nya har ju det), vilket gör att han lätt blir varm under.

Sv: Är detta täcket bra?

Men då duger det som reserv täcke iallafall, tack för svaret.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 868
Senast: Silje
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 582
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka