A
Alkemisten
Jag browsade genom lite amerikanska hästsidor och fick syn på den här hästen. Som sägs vara nån slags guld-hingst, men han ser ju inte normal ut. Vad tycker ni westernfolk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Photoshop?
En snygg häst , ngt tunn hals till kroppen. En Hunter QuarterJag browsade genom lite amerikanska hästsidor och fick syn på den här hästen. Som sägs vara nån slags guld-hingst, men han ser ju inte normal ut. Vad tycker ni westernfolk?
Ocskå en snygg häst, är ngt välmusklad för min egen smak, en Quarter värdens snabbaste hästras på kortaste distanser då behövs bakmusklerna för att skjuta på i GASEN... Men vår QH hemma i stallet blir lätt också FÖR välmusklad om man lägger på lite mer fettma, protein foder i maten, sväller till som en luftballong över bak, rygg, bogar... men hennes muskler är mkt bra att ha , styrka, gas, nu även till hoppningen, klipper en meters hinder som kavalettibommar...Jamen varför vill man photoshopa en häst så att den ser grotesk ut i sin annons. Jag menar det är en annons för denna hästen som avels-hingst. Det är väl ingen som vill avla med den då.
Här är en annan rätt grotesk...men dock inte som den första...
En snygg häst , ngt tunn hals till kroppen. En Hunter Quarter
En snygg häst , ngt tunn hals till kroppen. En Hunter Quarter
Oh My God!!!
Jag tycker mest att de ser hemska ut... men sen tänkte jag oxå på att om man hade de rumpmusklerna på en egelsk ridhäst skulle de ju kunna sätta under sig mer o inte få problem med frambenen.