Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man ammar så drar livmodern ihop sig till ett litet russin och blir svår att få in en spiral i.
Jag fick inte plats med spiral i min livmoder förrän några månader efter att jag hade slutat med att amma.
Det gick dessutom åt två spiraler - den första kom tillbaka ut igen.
En ilsken livmoder spottade ut den.
Nu så vet man ju inte om det kommer att göra ont.
Det gör ju inte alltid det.
Det är ju inte säkert att man måste spännas fast. Jag spändes inte fast när jag skulle sövas, i varje fall inte när jag var vaken.Helst vill jag inte ha någonting alls, jag är en kontrollmänniska och när maken berätta hur han blev fastspänd innan han sövdes för knäoperationen
Hur borta blir man med spinal? Kan man röra armarna? Måste man sitta fast?
Inga blödningar än, dottern är 7 månader nästa vecka har ätit minipillrena i 4 månader. Ammar fortfarande varannan-3e timme.
Det där lät tvärsäkert!Absolut inte!
Sticker lite bara. Kan man föda barn kan man sätta in en spiral utan bedövning
Det jag funderar över är om man ens FÅR bli sövd för ett så "enkelt" ingrepp...?
Absolut inte!
Sticker lite bara. Kan man föda barn kan man sätta in en spiral utan bedövning
Det är ju inte säkert att man måste spännas fast. Jag spändes inte fast när jag skulle sövas, i varje fall inte när jag var vaken.
Sövningen går så fort så du hinner inte bry dig. Narkos är kul: man somnar skönt och säger många roliga saker när man vaknar.