Är det nu man får börja gnälla?

Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Det lät ju som en idé :idea:
Själv överväger jag att svälja en dynamitgubbe och bomba ut bäbisen.

Har du testat nutellan ännu?

Varmt bad/dusch, lite insmörjning av kroppen, sätt dig i morgonrocken och vräk i dig nutella.:D

Jag åker utomlands nu så jag tycker bannemig jag ska få ett besked innan!

Sätt fart! ;)

( Om inte annat så lär lill*n vara ute tils jag kommit hem. Så jag får gratulera lite i förskott!:) )

Nu får man ju verkligen press på sig, när åker du lilljesicah? :D

Nej, inget BB :mad: Hade rätt dryga förvärkar igårkväll men dom gick över, som vanligt :mad:

Min Bukefalos-fruga supercassie har ju sedan länge förutspått att idag är DAGEN, så vi får väl hoppas att hon har rätt.
Vindvisslan har ju också sagt idag, och själv har jag ju gissat på en torsdag, så händer det inget idag då vet jag inte vad jag tar mig till.

Jag har följt den här tråden lite i smyg och tycker att det förbaske mig börjar vara dags för dig att kläcka snart!!

Jag lovar att det är en pojke! de brukar ju vara lite sega i starten (inte alls fördomsfull här inte :D)

ELLER så kan han kanske ha lite arvsanlag från Kalix.. "Urseeeekta att jag lååååter streeeeeesad, men det brinneeer baki bileeeeen" (uttalat riktigt sakta och seeeeegt) :D

:rofl::rofl::rofl:

Ja jag tror också det är en pojke.
Sa till sambon igårkväll: "Du behöver då inte tveka en sekunde på att det är ditt barn, den visar redan dina tendenser; Försenad, och verkar inte bry sig särskilt mycket om det" :devil:

:rofl:

Hmm, det är ju svårt att tro att det INTE skulle vara ditt barn, jag menar det ligger ju i din mage :D

Hmm.. jag tror nog att bomben kan vara en bra idé i det här läget, men att han inte kommit ut än kan ju vara att den gillar chokladen du frossar i just nu, så om du slutar med det så kanske han får bråttom ut för att få mer.. ;)

Hmm, det är ju svårt att tro att det INTE skulle vara ditt barn, jag menar det ligger ju i din mage :D

Hmm.. jag tror nog att bomben kan vara en bra idé i det här läget, men att han inte kommit ut än kan ju vara att den gillar chokladen du frossar i just nu, så om du slutar med det så kanske han får bråttom ut för att få mer.. ;)

Jamen jag menade ju att det inte var någon tvekan om att det var hans barn ;)

Aha :idea: *ställer ifrån mig godisskålen* Vi provar väl det då. Gör iofs ingenting eftersom jag mår sjukt illa idag. Om det beror på att bäbis håller på att åla sig ner eller att jag har ätit på tok för mycket godis till frukost, kan man inte veta.. :angel:

Meh!
Vad gör du hemma?
Du ska ju vara på BB.! :mad:

:D

Jaja, jag vet. :cool:
Men jag har ju ungefär 12 timmar på mig innan dagen är slut :idea:
Tänkte försöka hinna ner till Loppcirkusen först.

Fy katten vad de sista dagarna suger :D Jag kan inte göra annat än att heja på er och han kommer ut när han kommer ut *suck*

Min förlossning startade ju 40 min efter BF. Det var väl tajming?

:rofl::rofl::rofl:

Ja jag tror också det är en pojke.
Sa till sambon igårkväll: "Du behöver då inte tveka en sekunde på att det är ditt barn, den visar redan dina tendenser; Försenad, och verkar inte bry sig särskilt mycket om det" :devil:

*dör av skratt*

Någon pratade om nutella..
*knallar genast ned i skafferiet & leta upp burken jag köpt till sambon* :d

När jag läser dessa trådar brukar jag fundera om det kanske vore ideé att börja smaskandet i förväg...... i förebyggande syfte liksom... hellre att barnet kommer tidigare.....:idea:

När jag läser dessa trådar brukar jag fundera om det kanske vore ideé att börja smaskandet i förväg...... i förebyggande syfte liksom... hellre att barnet kommer tidigare.....:idea:

men tänk om det har motsatt effekt än den önskade, barnet blir mer motståndskraftigt mot nutella i små mängder o kräver mer för att det ska ge effekt...:crazy: Törs du chansa?

Senaste aktivitet: Idag 12:30

*hoppas hoppas hoppas*

Nu sticker ju jag utomlands, så GRATTIS till hon, han, nu är det blir, blev, komma skall. :D

Jag tror jag ska skriva ut dom här sidorna, så jag kan visa barnet sen när det har blivit stort och besvärligt ;)
Hur ska han/hon kunna neka sin stackars mamma något när han/hon ser vad jag fick utstå? :p

Förresten så har jag varit nere i stallet nu och mockat och tagit in pållan. Har också käkat lite blåbärspaj som jag bakat.
Ska se om inte det gör susen..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka