Är det nu man får börja gnälla?

Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Ok, det får duga!

Hoppas det hjälper!! :bump:

Ja, nu är mamma här o vi storstädar. Har hört att det ska vara en bra idé.
Fast hittills har det bara resulterat i ryggont.
Men det är ju alltid ngt. :cool:

Som orolig fruga och allmän telepatisk kontakt för vansinnet är jag härmed tvun gen att ge mig till känna efter ett låååångt buke-uppehåll. en hel del gamla bekanta ser jag, spiiiiken :love:

Min officiella känning sa ju igår torsdag den 13e, den lille pajken jag jag är ganska säker) verkar vilja trotsa sin mors hustru redan nu... mkt irriterande.

ngen bebbe ännu. MEHN (tänk tony) kanske han blir sugen under kvällens lets dance ( vore väl typiskt )

Senast ändrad:

Men alltså.. jaga ut honom med blåslampa då?

Jag börjar faktiskt bli trött på att vänta här!!

Nu har jag tagit en överdos ananas.
Det + Lets Dance MÅSTE ju ge resultat, eller hur?

*äter fortfarande choklad*

Nu börjar jag och Sam bli trötta på att vänta, kom ut lilla bebis!!!! Heja :bump:

Nu är jag verklgien snart på gränsen till desperation!
Börjar dessutom känna mig lite nervös, för jag vill verkligen, verkligen inte bli igångsatt.
Tycker att bäbis ska känna pressen litegrann, men icket..

Nu går jag snart och lägger mig och drar täcket över huvudet, och så ligger jag kvar så tills bäbis är ute. :mad:

Idag har jag skurat alla 4 golven i huset & städat badrummet.
Hållt lektion för en kompis på hennes häst.
Sopat stallet (kompisen mockade)
Tagit hand om en annan kompis får & gett dom hö, vatten, pellets & nappflaskat ett av lammen som är jättelitet.

Lagat mat till sambon
Ätit lasagne ute på ett fik

Och kastat boll med hunden.

Fortfarande inga tendenser till att bebis vill ut :mad:

Oh ja, mår illa efter ätit en 3:e dels burk m Nutella.. :cool:

I natt sätter det igång. Ska vi slå vad massor av pengar så att jag blir pinsamt luspank :) DET borde ju kunna locka ut bebis!! :bump:

Men!!!
Bebisen MÅSTE ut nu..
JAG har också tröttnat på att vänta på alla nya bukebebisar..

Det gäller din bebis också Spirit!

BF var den 3/3 så det är väl 11 dagar över tiden nu.. Eller 12 kanske det är eftersom klockan hunnit bli så mkt..

Jag hoppas innerligt att Brandgul har rätt för nu är jag riktigt, riktigt less och jag känner verkligen hur humöret sjunker för varje sekund. Vågar knappt vara bland folk för när som helst kan jag ryta till utan anledning. Stackars älskling tassar runt på tå här hemma och lyder minsta vink bara för att inte orsaka något vredesutbrott. :crazy:

Ska gå och sätta mig i duschen och ta ett allvarligt snack med bäbisen.

Som orolig fruga och allmän telepatisk kontakt för vansinnet är jag härmed tvun gen att ge mig till känna efter ett låååångt buke-uppehåll. en hel del gamla bekanta ser jag, spiiiiken :love:

Min officiella känning sa ju igår torsdag den 13e, den lille pajken jag jag är ganska säker) verkar vilja trotsa sin mors hustru redan nu... mkt irriterande.

ngen bebbe ännu. MEHN (tänk tony) kanske han blir sugen under kvällens lets dance ( vore väl typiskt )

Jaaaaa!! :love::love:
Spiiiken här! :bow:
Vart har du hållt hus!?

I natt sätter det igång. Ska vi slå vad massor av pengar så att jag blir pinsamt luspank :) DET borde ju kunna locka ut bebis!! :bump:

Ja jag sätter 50 spänn!
Börjar det inte inatt ska jag formligen skicka 50 spänn till Vansinnet! ;)

Jaaaaa!! :love::love:
Spiiiken här! :bow:
Vart har du hållt hus!?

jag har hållit hus i min nya stad halmstad och letat efter pålle att pyssla med....men ingen lycka.

nu kände jag dock att det var dags för återtåg.
jag har dessutom hittat er stormtråd... och den vet jag mer än väl att jag får vara med o gnälla i... halmstad är inte lugnast vädermässigt direkt ;)

BF var den 3/3 så det är väl 11 dagar över tiden nu.. Eller 12 kanske det är eftersom klockan hunnit bli så mkt..

Jag hoppas innerligt att Brandgul har rätt för nu är jag riktigt, riktigt less och jag känner verkligen hur humöret sjunker för varje sekund. Vågar knappt vara bland folk för när som helst kan jag ryta till utan anledning. Stackars älskling tassar runt på tå här hemma och lyder minsta vink bara för att inte orsaka något vredesutbrott. :crazy:

Ska gå och sätta mig i duschen och ta ett allvarligt snack med bäbisen.

Nu har även jag missat datum för BF och ingen bebis i sikte. Förstår att du är less på att ha gått 11 dagar över tiden! Mitt humör/tålamod är INTE att leka med just nu. Det är tårar, ilska och frustration om vartannat.

Stackars sambon vet varken ut eller in (inte jag heller för den delen, har själv svårt att hänga med i humörsvängningarna).

Alla som ringer undrar varför man är så svår att få tag på. Jag har börjat inse att det är för allas bästa att jag isolerar mig tills jag är på bättre humör... :eek:

Fick just en inre syn där jag och annax sitter i varsin madrasserad cell och biter på naglarna, med rödsprängda ögon och salivstänk i håret medan vi vaggar av och an och envist upprepar mantrat "Kom ut, kom ut.."

:rofl:

Jag måste nog sova..

..alternativt ringa min gamla psykolog..

jag har hållit hus i min nya stad halmstad och letat efter pålle att pyssla med....men ingen lycka.

nu kände jag dock att det var dags för återtåg.
jag har dessutom hittat er stormtråd... och den vet jag mer än väl att jag får vara med o gnälla i... halmstad är inte lugnast vädermässigt direkt ;)

Jag är så glad att du har hittat HEM! ( hit) :D:bow::love:
Du får gnälla massor. Ofta. ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka