R
Rizto
Sv: Är det nu man får börja gnälla?
Ok, det får duga!
Hoppas det hjälper!!
Ok, det får duga!
Hoppas det hjälper!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, nu är mamma här o vi storstädar. Har hört att det ska vara en bra idé.
Fast hittills har det bara resulterat i ryggont.
Men det är ju alltid ngt.
yeeees, bebbe väntar nog bara på en "attah!" det har ju varit dåligt med såna ett tag!
Som orolig fruga och allmän telepatisk kontakt för vansinnet är jag härmed tvun gen att ge mig till känna efter ett låååångt buke-uppehåll. en hel del gamla bekanta ser jag, spiiiiken
Min officiella känning sa ju igår torsdag den 13e, den lille pajken jag jag är ganska säker) verkar vilja trotsa sin mors hustru redan nu... mkt irriterande.
ngen bebbe ännu. MEHN (tänk tony) kanske han blir sugen under kvällens lets dance ( vore väl typiskt )
I natt sätter det igång. Ska vi slå vad massor av pengar så att jag blir pinsamt luspank DET borde ju kunna locka ut bebis!!
Jaaaaa!!
Spiiiken här!
Vart har du hållt hus!?
BF var den 3/3 så det är väl 11 dagar över tiden nu.. Eller 12 kanske det är eftersom klockan hunnit bli så mkt..
Jag hoppas innerligt att Brandgul har rätt för nu är jag riktigt, riktigt less och jag känner verkligen hur humöret sjunker för varje sekund. Vågar knappt vara bland folk för när som helst kan jag ryta till utan anledning. Stackars älskling tassar runt på tå här hemma och lyder minsta vink bara för att inte orsaka något vredesutbrott.
Ska gå och sätta mig i duschen och ta ett allvarligt snack med bäbisen.
jag har hållit hus i min nya stad halmstad och letat efter pålle att pyssla med....men ingen lycka.
nu kände jag dock att det var dags för återtåg.
jag har dessutom hittat er stormtråd... och den vet jag mer än väl att jag får vara med o gnälla i... halmstad är inte lugnast vädermässigt direkt