Är det nu man får börja gnälla?

Sv: Är det nu man får börja gnälla?

*mutter*

Ja skriv ut allt så ska du se att du får jordens svärmorsdröm.
Undra om det är mitt undermedvetna som säger att det blir en pojk?:D

Jag förväntar mig en "Titta Lilljessicah vad jag klämt ut" tråd när jag kommer hem. ;)

(:rofl:)

Nu måste jag ge mig in i diskussionen, spänningen är ju för bövelen olidlig!!! Det enda som jag vet hjälper är att påbörja något som gör att du absolut inte har tid med en förlossning; typ skura alla köksskåp och lådor, måla vardagsummet, tapetsera, rensa alla garderober, städa ur förrådet etc Garanterat går vattnet precis när alla tallrikar, kastruller, skålar etc står på köksbordet eller när du skurit till den 3:e (eller möjligen 4:e) tapetvåden. :devil: :D

Jamen jag menade ju att det inte var någon tvekan om att det var hans barn ;)

Aha :idea: *ställer ifrån mig godisskålen* Vi provar väl det då. Gör iofs ingenting eftersom jag mår sjukt illa idag. Om det beror på att bäbis håller på att åla sig ner eller att jag har ätit på tok för mycket godis till frukost, kan man inte veta.. :angel:

Haha, jag läste fel :angel: Jag trodde det var din sambo som sa det åt dig ;)

Alltså, jag tror att bomba ut barnet vore det mest lämpliga alternativet just nu, den verkar ju vara riktigt tjurig just nu..

shit, jag trodde faktiskt på riktigt att jag var synsk, men det verkar som om mina dolda talanger förblir dolda. jag ska kika i kristallkulan igen. :)
*äter fortfarande choklad* och hejar lite på vansinnesbebisen!

Jag ska ge Hasse Ahro en chans till ikväll.
(Min bästa kompis fick värkar när hon såg Efterlyst, så hon har tipsat om det)

Har sett efterlyst & är fortfarande lika tjock.

Hur gick det för dig Vansinnet?

Instämmer - jäkla Hasse! Två ynka mensvärksliknande sammandragningar var allt jag fick. Fy fasen vad snålt!

Nu måste jag ge mig in i diskussionen, spänningen är ju för bövelen olidlig!!! Det enda som jag vet hjälper är att påbörja något som gör att du absolut inte har tid med en förlossning; typ skura alla köksskåp och lådor, måla vardagsummet, tapetsera, rensa alla garderober, städa ur förrådet etc Garanterat går vattnet precis när alla tallrikar, kastruller, skålar etc står på köksbordet eller när du skurit till den 3:e (eller möjligen 4:e) tapetvåden. :devil: :D

Jag började riva tapeter i ett rum häromdagen :bump: Jag har ju 32 dagar kvar, och planerar att vara klar på BF. Så då MÅSTE ju bebis komma tidigare tänkte jag!!
Jag har framförhållning iallafall :D

Samma här, hunnit med att riva tapet i ett hörn.
Det kanske blir lite stressigt eftersom skötbordet ska monteras iordning där inne sen. Men, men mina föräldrar ska väl ha något att göra när vi är på BB.. :angel:

:rofl:
Vad skojiga ni är!
Nu jäklar ska det tapetseras om! ;):D

Men var är Vansinnet?
Hoppas att ni får komma igång snart..:bump:

Pepp pepp!
:banana:

:rofl:
Vad skojiga ni är!
Nu jäklar ska det tapetseras om! ;):D

Men var är Vansinnet?
Hoppas att ni får komma igång snart..:bump:

Pepp pepp!
:banana:

Håller tummar och tår att Vansinnet är på BB hållandes en liten bebis i sina armar :love:

senaste aktivitet idag 02 nånting. har vi månne en bebis på väg eller har vansinnet lackat ur totalt och begravt sej i nutellaburken? hoppas på det första, och vart är vansinnets bukereporter?

vansinnet är nedgrävd i självömkan :mad:

Nähä. Vad tusan gör du här??

Ut och skotta snö eller nåt för det här börjar bli oliiiiidligt spännande!

Ja, nu är mamma här o vi storstädar. Har hört att det ska vara en bra idé.
Fast hittills har det bara resulterat i ryggont.
Men det är ju alltid ngt. :cool:

Meh! Näää...
Inga känningar?
Ingenting?
Inte ens nåt liiitet? :eek::crazy:

...dumma Hasse... :devil:

Nu vill vi ha ett Tjoff PLoFF här ju! :banana::bump::banana:;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka