Är det någon som vet hur mkt Fabrol kostar?

Solsidan

Trådstartare
Har fått Fabrol utskrivet och har fått höra att det är dyrt..Frågade på Apoteket och fick svaret :Ungefär 200 kr.Kan det stämma?

Sv: Är det någon som vet hur mkt Fabrol kostar?

*hm* tror jag betalade 274? Under 300 iaf! om jag inte är HELT ute och cyklar :angel:

Har du rätt stavning på Fabrol? Hittar det varken i fass eller apotekets hemsida.
Vad får man det utskrivet för?

Fabrol är slemlösande. (förut gav man bisolvon)

nä, helt överkomligt! Och skulle jag ha fel så handlar det inte om så mkt mer pengar. Dessutom har det fungerat mkt effektivt på min pålle :)

Skönt att höra.Tycker pållen är bättre redan.Vet var här i går.Gav en cortisonspruta,penicillin o började m Fabrol.Hon hade tyvärr fått feber..men den har gått ner från 39.4 igår middag till 38.2 nu på morron:banana:

Hmm... jag vill minnas att jag betalade över 300:- för en ask.
Lite osäker men om du räknar med högst 350 :- så har jag inte ljugit iaf! ;)

Nu har jag hämtat ut.306:- blev det:)Mkt mindre än jag trodde iaf.

Liknande trådar

Hästvård Hejsan Vårt stall har provtagit två hästar för EHV-1 då de haft neurologiska besvär. Vi får troligen provsvaren imorgon. Min häst som är...
Svar
3
· Visningar
484
Senast: Anonym456
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 732
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
439
Senast: WildHorse
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 127
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka